Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #28 Príbeh o malej miestnej lovebrand Color Boom

#28 Príbeh o malej miestnej lovebrand Color Boom

Obrázek epizody #28 Príbeh o malej miestnej lovebrand Color Boom

Poslechněte si podcast

15. 1. 2020

43 min

Denisa Gindlová je majiteľka značky Color Boom, ktorú založila pred 6 rokmi. Pod svojou značkou na trh prináša jedinečným spôsobom hand made oblečenie pre deti a ich mamy. Vyštudovala obchod a marketing na Ekonomickej Univerzite v Bratislave a v obchode a marketingu aj pracovala.

Denisin príbeh so značkou Color Boom začal jednoducho. Hľadala veselú detskú deku pre svojho syna a žiadnu podľa svojich predstáv si nevedela nájsť, tak si si ju dala ušiť.

V podcaste Denisa radí:

“Nepodceňujte silu konkurencie. Na začiatku čohokoľvek, čo robíte, si spravte detailný podnikateľský plán. Vďaka nemu môžete ušetriť roky času, ktoré by ste investovali nesprávnym spôsobom.”

Denisa nám prezradí ako postupne vybudovala svoju úspešnú lokálnu značku. Konkurenčnou výhodou je ťažko kopírovateľné zákazkové šitie na diaľku, napriek tomu, že nemá špeciálny vzťah k móde, nevie kresliť a sama nešije. Color Boom ju napriek tomu napĺňa a vďaka nej si plní svoj sen. Hovorí, že je veľa možností a príležitostí na trhu, stačí hľadať a pozerať sa okolo seba. Záujem zákazníkov ju posúva stále ďalej a vyzdvihuje, že spokojnosť zákazníka je pre ňu na prvom mieste.

V podcaste sa dozviete:

  • jej marketingový mix
  • ako tvorila názov
  • či je možné fungovať bez webu
  • či je možné na facebooku rásť a ako
  • koľko investovala do reklamy
  • aká je lojalita jej zákazníkov
  • a ďalšie cenné rady

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.