
#279 KROS: Zmena mindsetu bola obrovská výzva

Rebrand 30-ročnej firmy na značku budúcnosti. Marketingová riaditeľka Gabriela Trpišová z firmy KROS sa delí o odvážnu cestu transformácie, ktorú firma prešla – od rozhodnutia nájsť externého partnera, prvotnej konzultácie s Levosphere, cez strategický rebranding až po uvedenie na trh.
Rozprávame sa o tom, ako zvládnuť zmenu mindsetu vo firme s 30-ročnou tradíciou , čo znamená budovať značku, ktorá zjednocuje segmenty, a prečo sa pri strategických zmenách netreba spoliehať iba na interné know-how . Vypočujte si príbeh o odvahe, spolupráci a vízii , ktorá dáva zmysel.
Dozviete sa tiež:
- Ako „ krása napredovania “ spája rôzne segmenty.
- Prečo rebrand nie je len o novom logu.
- Aké výzvy prináša zjednocovanie firemnej identity a implementácia stratégie .
- Ako strategické rozhodnutia ovplyvňujú rast aj vnútri tímu.
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero .
Lístky na 6. ročník Medzinárodného kongresu rodinných firiem , ktorý sa bude konať 18. - 19. 9. 2025 v Hoteli Château Bela, kúpite tu .