Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #277 NAJVÄČŠÍ E-COMMERCE PRIESKUM: Výzvy, príležitosti a budúcnosť trhu

#277 NAJVÄČŠÍ E-COMMERCE PRIESKUM: Výzvy, príležitosti a budúcnosť trhu

Obrázek epizody #277 NAJVÄČŠÍ E-COMMERCE PRIESKUM: Výzvy, príležitosti a budúcnosť trhu

Poslechněte si podcast

26. 6. 2025

29 min

O epizodě podcastu

S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) vstúpime do dynamického sveta e-commerce. Spoločne s Ankou zanalyzujú zistenia z najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024 . Zmapujú finančné ukazovatele, marketing, značku či expanziu . Zároveň predstavíme plány na nový, ešte rozsiahlejší tohtoročný prieskum , ktorý sa bude realizovať v júli 2025 . Zúčastnite sa ho aj vy a pomôžte celému trhu rásť !


V epizóde sa dozviete aj:

  • Prečo e-shopy často podceňujú značku a stratégiu a ako sa im to môže vypomstiť.
  • Ako nedostatočná finančná a dátová gramotnosť ovplyvňuje zisky e-shopov a prečo je dôležité využívať moderné technológie vrátane AI.
  • Aká je nálada medzi e-shopármi a čo prinesú nové opatrenia ako je transakčná daň .
  • Prečo je dnes kľúčové spájať online s offline predajom a ako to robia české Klenoty Aurum, eyerim, Robel, IKEA či Kachličkovo.


Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero .


S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) vstúpime do dynamického sveta e-commerce. Spoločne s Ankou zanalyzujú zistenia z najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024 . Zmapujú finančné ukazovatele, marketing, značku či expanziu . Zároveň predstavíme plány na nový, ešte rozsiahlejší tohtoročný prieskum , ktorý sa bude realizovať v júli 2025 . Zúčastnite sa ho aj vy a pomôžte celému trhu rásť !


V epizóde sa dozviete aj:

  • Prečo e-shopy často podceňujú značku a stratégiu a ako sa im to môže vypomstiť.
  • Ako nedostatočná finančná a dátová gramotnosť ovplyvňuje zisky e-shopov a prečo je dôležité využívať moderné technológie vrátane AI.
  • Aká je nálada medzi e-shopármi a čo prinesú nové opatrenia ako je transakčná daň .
  • Prečo je dnes kľúčové spájať online s offline predajom a ako to robia české Klenoty Aurum, eyerim, Robel, IKEA či Kachličkovo.


👉 Vyplňte náš e-commerce dotazník (zaberie len 10 minút) a pomôžte nám spoločne zmapovať aktuálny status quo o budovaní značky a strategických nastaveniach e-commerce sveta.

🎁 Navyše hráte o vstupenky na Upterdam 2025 v hodnote 199 EUR.

Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero .


Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.