
#277 NAJVÄČŠÍ E-COMMERCE PRIESKUM: Výzvy, príležitosti a budúcnosť trhu

O epizodě podcastu
S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) vstúpime do dynamického sveta e-commerce. Spoločne s Ankou zanalyzujú zistenia z najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024 . Zmapujú finančné ukazovatele, marketing, značku či expanziu . Zároveň predstavíme plány na nový, ešte rozsiahlejší tohtoročný prieskum , ktorý sa bude realizovať v júli 2025 . Zúčastnite sa ho aj vy a pomôžte celému trhu rásť !
V epizóde sa dozviete aj:
- Prečo e-shopy často podceňujú značku a stratégiu a ako sa im to môže vypomstiť.
- Ako nedostatočná finančná a dátová gramotnosť ovplyvňuje zisky e-shopov a prečo je dôležité využívať moderné technológie vrátane AI.
- Aká je nálada medzi e-shopármi a čo prinesú nové opatrenia ako je transakčná daň .
- Prečo je dnes kľúčové spájať online s offline predajom a ako to robia české Klenoty Aurum, eyerim, Robel, IKEA či Kachličkovo.
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero .
S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) vstúpime do dynamického sveta e-commerce. Spoločne s Ankou zanalyzujú zistenia z najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024 . Zmapujú finančné ukazovatele, marketing, značku či expanziu . Zároveň predstavíme plány na nový, ešte rozsiahlejší tohtoročný prieskum , ktorý sa bude realizovať v júli 2025 . Zúčastnite sa ho aj vy a pomôžte celému trhu rásť !
V epizóde sa dozviete aj:
- Prečo e-shopy často podceňujú značku a stratégiu a ako sa im to môže vypomstiť.
- Ako nedostatočná finančná a dátová gramotnosť ovplyvňuje zisky e-shopov a prečo je dôležité využívať moderné technológie vrátane AI.
- Aká je nálada medzi e-shopármi a čo prinesú nové opatrenia ako je transakčná daň .
- Prečo je dnes kľúčové spájať online s offline predajom a ako to robia české Klenoty Aurum, eyerim, Robel, IKEA či Kachličkovo.
👉 Vyplňte náš e-commerce dotazník (zaberie len 10 minút) a pomôžte nám spoločne zmapovať aktuálny status quo o budovaní značky a strategických nastaveniach e-commerce sveta.
🎁 Navyše hráte o vstupenky na Upterdam 2025 v hodnote 199 EUR.
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero .