Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #273 AKO NEPRÍSŤ O BUDGET: Kampaň nie je záchranné koleso

#273 AKO NEPRÍSŤ O BUDGET: Kampaň nie je záchranné koleso

Obrázek epizody #273 AKO NEPRÍSŤ O BUDGET: Kampaň nie je záchranné koleso

Poslechněte si podcast

15. 5. 2025

9 min

O epizodě podcastu

Celú epizódu nájdete na LEVOSPHERE HeroHero kanáli. Jedna kampaň ročne značku neurobí. A zľavy nie sú stratégia.Silvia Žuffa, senior stratég v Levosphere, vysvetľuje, prečo kampane nie sú záchranné koleso a ako sa dá v marketingu rýchlo prísť o veľký budget – aj s dobrým úmyslom. Netýka sa to len veľkých firiem, ale aj malých a osobných značiek. 🎧 Na HeroHero pokračujeme napríklad aj o tom:ako sa nespáliť na zle nastavenom rozpočte,čo nesmie chýbať v plánovaní kampane,a ako sa to (ne)oplatí robiť „na istotu“.👉 Celú epizódu si môžete vypočuť na https://herohero.co/levosphere

Celú epizódu nájdete na LEVOSPHERE HeroHero kanáli.

Jedna kampaň ročne značku neurobí. A zľavy nie sú stratégia.
Silvia Žuffa , senior stratég v Levosphere, vysvetľuje, prečo kampane nie sú záchranné koleso a ako sa dá v marketingu rýchlo prísť o veľký budget – aj s dobrým úmyslom. Netýka sa to len veľkých firiem, ale aj malých a osobných značiek.

🎧 Na HeroHero pokračujeme napríklad aj o tom:

  • ako sa nespáliť na zle nastavenom rozpočte,
  • čo nesmie chýbať v plánovaní kampane,
  • a ako sa to (ne)oplatí robiť „na istotu“.


👉 Celú epizódu si môžete vypočuť na https://herohero.co/levosphere

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.