🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých!🎙️ Čo bolo skôr: obraz alebo slovo?V 12 minútach ti ukážeme ochutnávku z rozhovoru o tom, prečo v marketingu nestačí len pekný vizuál.❓ Prečo je slovo – teda stratégia – základ každej značky?❓ Prečo by mal dizajn vždy odzrkadľovať to, čo značka naozaj je?Ukážeme ti, ako to robíme v Levosphere – hĺbkovo, strategicky a vždy od slova.Zastávame postoj „najprv slovo, potom obraz“, pretože vizuál má zhmotniť to, čo značka hovorí – nie naopak. Bez tejto postupnosti vznikajú riešenia typu „páči / nepáči“, ktoré nemajú s marketingovou stratégiou nič spoločné.🧠 Hovoríme o:význame marketingovej stratégie,základných otázkach, ktoré si kladieme a ktoré v stratégii zodpovedáme,dizajn manuáli a jeho úlohe,a o tom, ako veľmi sa dokážu odlíšiť vizuály firiem z rovnakého segmentu, keď ideme po ich podstate a esencii.🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých!
🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere
14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých!
🎙️ Čo bolo skôr: obraz alebo slovo?
V 12 minútach ti ukážeme ochutnávku z rozhovoru o tom, prečo v marketingu nestačí len pekný vizuál.
❓ Prečo je slovo – teda stratégia – základ každej značky?
❓ Prečo by mal dizajn vždy odzrkadľovať to, čo značka naozaj je?
Ukážeme ti, ako to robíme v Levosphere – hĺbkovo, strategicky a vždy od slova.
Zastávame postoj „najprv slovo, potom obraz“, pretože vizuál má zhmotniť to, čo značka hovorí – nie naopak. Bez tejto postupnosti vznikajú riešenia typu „páči / nepáči“, ktoré nemajú s marketingovou stratégiou nič spoločné.
🧠 Hovoríme o:
význame marketingovej stratégie,
základných otázkach, ktoré si kladieme a ktoré v stratégii zodpovedáme,
dizajn manuáli a jeho úlohe,
a o tom, ako veľmi sa dokážu odlíšiť vizuály firiem z rovnakého segmentu, keď ideme po ich podstate a esencii.
🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere
14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých!
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.