Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente

#270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente

Obrázek epizody #270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente

Poslechněte si podcast

3. 4. 2025

29 min

O epizodě podcastu

Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov. S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek tabaku, aké inovatívne marketingové stratégie využíva, ako sa pasuje s prísnymi reguláciami a prečo ide aj nad ich rámec.V epizóde sa dozviete aj:Aké CSR projekty PLOOM podporuje na Slovensku a aké má plány do budúcnosti?Ktorý slovenský DJ vďaka podpore PLOOMu vystúpil na svetoznámom festivale Burning Man? V čom sa slovenský trh odlišuje od českého a prečo na Slovensku primárne nefungujú zľavy? Prečo na módnej šou PLOOMu a módneho návrhára Lukáša Krnáča modelky padali do vody?

Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov . S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek tabaku, aké inovatívne marketingové stratégie využíva, ako sa pasuje s prísnymi reguláciami a prečo ide aj nad ich rámec.

V epizóde sa dozviete aj:

  • Aké CSR projekty PLOOM podporuje na Slovensku a aké má plány do budúcnosti?
  • Ktorý slovenský DJ vďaka podpore PLOOMu vystúpil na svetoznámom festivale Burning Man ?
  • V čom sa slovenský trh odlišuje od českého a prečo na Slovensku primárne nefungujú zľavy ?
  • Prečo na módnej šou PLOOMu a módneho návrhára Lukáša Krnáča modelky padali do vody?

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.