Peter Chodelka, autor podcastu Podnicast, a Blažej Černák, spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept, sa denne pohybujú vo svete podcastov. Spoločne s nimi sa rozprávame o tom, prečo by firmy mali (alebo nemali) robiť vlastné podcasty a ako zistiť, či to má pre značku zmysel.Čo sa v epizóde dozviete:Aké sú tri hlavné dôvody, prečo by firmy (ne)mali robiť podcasty.Prečo firemné podcasty často nevydržia a na čo si dať pozor pri ich štarte.Ako nastaviť podcast tak, aby bol autentický a mal pre poslucháčov hodnotu.Lístky na (ne)skutočné raňajky s podcastami zakúpite tu:https://goout.net/sk/neskutocne-ranajky-s-podcastami/szjvapx/Už 18.3. v Trenčíne sa budeme venovať téme Skrytí sabotéri biznisového rastu. Naďa Kacera spolu s Inštitút Rodinného Biznisu a našimi hosťami v panelovej diskusii❗️Lístky kúpite na: https://irbslovensko.sk/skryti-saboteri-rastu/
Peter Chodelka , autor podcastu Podnicast , a Blažej Černák , spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept , sa denne pohybujú vo svete podcastov. Spoločne s nimi sa rozprávame o tom, prečo by firmy mali (alebo nemali) robiť vlastné podcasty a ako zistiť, či to má pre značku zmysel.
Čo sa v epizóde dozviete:
- Aké sú tri hlavné dôvody, prečo by firmy (ne)mali robiť podcasty.
- Prečo firemné podcasty často nevydržia a na čo si dať pozor pri ich štarte.
- Ako nastaviť podcast tak, aby bol autentický a mal pre poslucháčov hodnotu.
Lístky na (ne)skutočné raňajky s podcastami zakúpite tu:
https://goout.net/sk/neskutocne-ranajky-s-podcastami/szjvapx/
Už 18.3. v Trenčíne sa budeme venovať téme Skrytí sabotéri biznisového rastu. Naďa Kacera spolu s Inštitút Rodinného Biznisu a našimi hosťami v panelovej diskusii❗️
Lístky kúpite na: https://irbslovensko.sk/skryti-saboteri-rastu/
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.