V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu, kde sme sa rozprávali o tom, ako sa rodí značka od nuly a prečo je stratégia nevyhnutným základom úspechu. Rozhovor moderuje Simona Gulisová reportérka Forbes Slovensko, hosťami sú Roman Hatadám, CEO značky GUDVIO, Naďa Kacera, zakladateľka Levosphere a Katarína Gregová, Branding manažérka v Levosphere.
V epizóde sa dozviete:
Ako a prečo si CEO značky GUDVIO vybral Levosphere na tvorbu stratégie.
Aké zistenia o trhu s e-cigaretami formovali značku.
Ako emócie ovplyvňujú marketing a rozhodovanie zákazníkov.
Prečo je vizuálna identita až druhým krokom po dobre nastavenej stratégii.
Aké výzvy prináša proces tvorby značky a kedy klient skutočne cíti, že je "to ono“.
V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu, kde sme sa rozprávali o tom, ako sa rodí značka od nuly a prečo je stratégia nevyhnutným základom úspechu. Rozhovor moderuje Simona Gulisová reportérka Forbes Slovensko, hosťami sú Roman Hatadám, CEO značky GUDVIO, Naďa Kacera, zakladateľka Levosphere a Katarína Gregová, Branding manažérka v Levosphere.
V epizóde sa dozviete:
- Ako a prečo si CEO značky GUDVIO vybral Levosphere na tvorbu stratégie.
- Aké zistenia o trhu s e-cigaretami formovali značku.
- Ako emócie ovplyvňujú marketing a rozhodovanie zákazníkov.
- Prečo je vizuálna identita až druhým krokom po dobre nastavenej stratégii.
- Aké výzvy prináša proces tvorby značky a kedy klient skutočne cíti, že je "to ono“.
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.