Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty. Diskutujú, prečo emócie a načasovanie zvyšujú atraktivitu produktov, a zdieľajú praktické tipy na identifikáciu príležitostí.
Čo sa dozviete:
Ako skúmať príležitosti bez drahých prieskumov.
Prečo je dôležité vlastniť špecifickú príležitosť.
Príklady, ako premeniť produkt na emóciu.
Viac na www.levosphere.sk
Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty. Diskutujú, prečo emócie a načasovanie zvyšujú atraktivitu produktov, a zdieľajú praktické tipy na identifikáciu príležitostí.
Čo sa dozviete:Ako skúmať príležitosti bez drahých prieskumov.
Prečo je dôležité vlastniť špecifickú príležitosť.
Príklady, ako premeniť produkt na emóciu.
Lístky na (Ne)skutočné raňajky s podcastami zakúpite tu: https://goout.net/sk/neskutocne-ranajky-s-podcastami/szjvapx/
Viac na www.levosphere.sk
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.