
#262 Z MARKETINGOVÉHO SNA NA BOJ O PREŽITIE: Príbeh Dedolesu

O epizodě podcastu
Jaroslav Chrapko, zakladateľ značky Dedoles a Andrea Caltíková, bývalá finančná manažérka odhaľujú, čo sa dialo počas strmého vzostupu a pádu firmy.
Dozviete sa:
Prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná.
Ako prebieha reštrukturalizácia firmy v kríze.
Aké kroky podniknúť, keď firme hrozí zánik.
Úprimný pohľad na úspechy, chyby a boj o prežitie.
Jaroslav Chrapko, zakladateľ značky Dedoles a Andrea Caltíková, bývalá finančná manažérka odhaľujú, čo sa dialo počas strmého vzostupu a pádu firmy.
Dozviete sa:
- Prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná.
- Ako prebieha reštrukturalizácia firmy v kríze.
- Aké kroky podniknúť, keď firme hrozí zánik.
Úprimný pohľad na úspechy, chyby a boj o prežitie.
Popis podcastu
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.