Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #253 V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu

#253 V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu

Obrázek epizody #253 V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu

Poslechněte si podcast

3. 10. 2024

5 min

O epizodě podcastu

Tomáš Mrkvička, komunikačný stratég, ktorý má za sebou bohatú kariéru. Dozviete sa, ako sa dostal od textára k stratégii, čo všetko zahŕňa práca komunikačného stratéga a aké výzvy prináša spolupráca medzi kreatívnym a marketingovým svetom. Tomáš sa podelí o svoje skúsenosti s budovaním úspešných kampaní a jeho pohľad na to, čo je pre dobrú reklamu kľúčové. Čo sa v epizóde dozviete: ako funguje proces tvorby reklamných kampaní a aká je úloha komunikačného stratéga prečo je dôležité poznať zákazníka a ako prieskumy ovplyvňujú stratégiu aké výzvy a rozdiely prináša práca stratéga na menších trhoch oproti zahraničným veľkomestám

Tomáš Mrkvička, komunikačný stratég, ktorý má za sebou bohatú kariéru. Dozviete sa, ako sa dostal od textára k stratégii, čo všetko zahŕňa práca komunikačného stratéga a aké výzvy prináša spolupráca medzi kreatívnym a marketingovým svetom. Tomáš sa podelí o svoje skúsenosti s budovaním úspešných kampaní a jeho pohľad na to, čo je pre dobrú reklamu kľúčové.

Čo sa v epizóde dozviete:

  • ako funguje proces tvorby reklamných kampaní a aká je úloha komunikačného stratéga
  • prečo je dôležité poznať zákazníka a ako prieskumy ovplyvňujú stratégiu
  • aké výzvy a rozdiely prináša práca stratéga na menších trhoch oproti zahraničným veľkomestám

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.