Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #25 Reklama postavená na príbehu predáva

Marketing v praxi

Anna Sabolová, Naďa Kacera

Byznys

,

Marketing

#25 Reklama postavená na príbehu predáva

Obrázek epizody #25 Reklama postavená na príbehu predáva

Marketing v praxi

Poslechněte si podcast

12. 12. 2019

55 min

Pavol Minár, zakladateľ Inspirations Minar, pracoval ako reklamný stratég v Istropolitana Ogilvy a brand storyteller v Zaraguza.

Prečo fungujú príbehy? Pretože už z evolučného pohľadu chceme všetkému porozumieť. Platí, že ľudská psychika sa nemení, len je prispôsobená danej dobe. Príbehy sa teda nemenia, ale mení sa ako sú prerozprávané. Preto aj z historického pohľadu reklama silno vypovedá o dominujúcej kultúre v danej dobe.

V podcaste objasníme, že sila využitia príbehu je v tom, že chceme vec dopozerať, dopočúvať a zistiť ako to skončí. Dozvieme sa, že každý príbeh zapadá do jednej zo 7 štruktúr a zadefinujeme si archetypálny spôsob rozprávania.

Pavol prezradí, čo presne potrebujeme, aby sme vedeli postaviť účinnú reklamu na príbehu. Popíšeme si detailne pojem kategorická ortodoxia a zároveň na praktických príkladoch Dove a Harley-Davidson si ukážeme, prečo sa využíva a ako reklama komunikuje.

A čo s tým celým majú Vianoce? Akú knihu Pavol píše? Alebo, čo je postreklamný stav? Aj toto s dozviete sa, keď si vypočujete dnešný podcast plný informácií a vedomostí.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.