Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou futuristických technológií a aké výhody prináša programatická reklama pre zadávateľov a publisherov.
V podcaste sa dozviete:
čo je programatická reklama
výhody a meranie úspešnosti kampaní
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu monika@levosphere.sk a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou futuristických technológií a aké výhody prináša programatická reklama pre zadávateľov a publisherov.
V podcaste sa dozviete:
- čo je programatická reklama
- výhody a meranie úspešnosti kampaní
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu monika@levosphere.sk a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.