Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #232 Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu

#232 Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu

Obrázek epizody #232 Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu

Poslechněte si podcast

10. 4. 2024

43 min

O epizodě podcastu

Michal Ježek pôsobí v spoločnosti KARSA, kde sa venuje dynamickému pricingu e-shopov. A práve o ňom sme sa v rozhovore rozprávali. Pokiaľ si však myslíte, že dynimický pricing znamená zmenu ceny aj 5x za deň, veľmi sa mýlite. Jeho podstata je oveľa hlbšie, nájdete ju v transparentne čitateľnej cene a v budovaní brandu.


V podcaste sa dozviete:

  • čo je to dynamický pricing a ako si ho aj vy viete aplikovať do svojho e-shopu
  • prečo by ste sa nad dynamickým pricingom mali zamýšľať
  • čo je to čitateľná cena voči brandu
  • a aké rozhodnutia musíte urobiť pred tým, než sa do aplikovania dynamického pricingu pustíte.

Michal Ježek pôsobí v spoločnosti KARSA, kde sa venuje dynamickému pricingu e-shopov. A práve o ňom sme sa v rozhovore rozprávali. Pokiaľ si však myslíte, že dynamický pricing znamená zmenu ceny aj 5x za deň, veľmi sa mýlite. Jeho podstata je oveľa hlbšie, nájdete ju v transparentne čitateľnej cene a v budovaní brandu.


V podcaste sa dozviete:

  • čo je to dynamický pricing a ako si ho aj vy viete aplikovať do svojho e-shopu
  • prečo by ste sa nad dynamickým pricingom mali zamýšľať
  • čo je to čitateľná cena voči brandu
  • a aké rozhodnutia musíte urobiť pred tým, než sa do aplikovania dynamického pricingu pustíte.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.