Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #210 LAIK V PRAXI: Chcem predávať všetkým, ako to docielim?

#210 LAIK V PRAXI: Chcem predávať všetkým, ako to docielim?

Obrázek epizody #210 LAIK V PRAXI: Chcem predávať všetkým, ako to docielim?

Poslechněte si podcast

12. 10. 2023

29 min

Dáva zmysel predávať všetko všetkým? Ak máte dostatok peňazí, môžete to skúsiť. Efektívnejšie pre vaše peniaze aj čas je však osloviť vybranú cieľovú skupinu. Veľa podnikateľov však stále triafa do neznáma. V druhej epizóde zo sérii Laik v praxi sa preto rozprávame o tom, ako si nájsť svoju cieľovú skupinu a ako ju osloviť.

V rozhovore sa dozviete:

  • či je možné mojim produktom uspokojiť celý trh
  • či je možné začať s biznisom a osloviť pri tom masy
  • kde a ako mám propagovať svoj produkt, aby som zasiahla čo najširšiu cieľovú skupinu
  • či stačia sociálne siete a influenceri na to, aby som oslovila svoju cieľovú skupinu a predala im svoj produkt
  • či je možné z každého produktu spraviť masový produkt

Pri cieľovej skupine rozlišujeme massmarketing a target marketing. Prvý prípad je vhodný pre značky, ktoré majú veľký rozpočet, najčastejšie ide o veľké korporáty. Pokiaľ však firma nemá veľké rozpočty, je veľmi náročné zacieliť na masu a efektívnejšie je sa sústrediť na cielený marketing. Ako a kde však nájsť svoju cieľovú skupinu? Dozviete sa v rozhovore.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.