Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #203 Je kreatíva nevyhnutná pre úspech značky?

#203 Je kreatíva nevyhnutná pre úspech značky?

Obrázek epizody #203 Je kreatíva nevyhnutná pre úspech značky?

Poslechněte si podcast

17. 8. 2023

50 min

Peter Kontra je CEO v kreatívnej agentúre Wiktor Leo Burnett, v ktorej pre klientov pripravujú kreatívu od malých BTL kampaní až po veľké ATL kampane. Pracujú s kreativitou pre účely biznisu tak, aby biznisu pomáhala . V podcaste sa rozprávame o tom, čo robí dobrú kampaň dobrou a čo je v kreatíve a komunikačnej stratégii podstatné.

V podcaste sa dozviete:

  • aký je rozdiel medzi marketingovou, brandovou a komunikačnou stratégiou
  • čo by mala obsahovať komunikačná stratégia
  • či je skôr mediálna alebo komunikačná stratégia
  • prečo dnes sa cela komunikácia posunula k purpose driven marketingu
  • ako často je vhodné robiť zmenu v kreatíve, či posune značky

Keď začíname stavať niečo nové, východiskom by pri tom mala byť brandová stratégia. Ideálne je pri nej vychádzať z rešpektovania biznis modelu a nejakej filozofie, s ktorou spoločnosť rezonuje. Peter radí, že až keď máme brandovú stratégiu, mali by sme sa pustiť do brandovej kampane.

Za posledné roky sa zmenil pohľad na marketing a budovanie značky. Pozornosť prešla od produktovo orientovaného princípu ku hodnotovej orientácii firiem. Čo to znamená pre spoločnosti, sa dozviete v rozhovore.

Peter nám odporúča na záver v súvislosti s marketingom:

“Treba akceptovať pridanú hodnotu kreativity pre biznis. Keď si povieme, že kreativita vie byť tým najsilenejším biznis nástrojom, a to bez ohľadu na to, či je to kreativita v reklame, alebo kreativita v produktovej inovácii, či cenovej, distribučnej časti. Treba pustiť kreativitu do firmy, pretože práve ona je podľa mňa tou skutočnou pridanou hodnotou a odlišovacím prvkom, ktorý dokáže posunúť biznis. Navyše netreba zabúdať, že marketing by mal ľuďom prinášať hodnotu a užitočnosť.”

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.