Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #201 ZAPO - Kedy má zmysel robiť vlastný podcast?

#201 ZAPO - Kedy má zmysel robiť vlastný podcast?

Obrázek epizody #201 ZAPO - Kedy má zmysel robiť vlastný podcast?

Poslechněte si podcast

19. 7. 2023

1 hod 7 min

Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik ZAPO - Zábava v podcaste pramení z nadšenia pre podcasty. Ich nadšenie pretrváva aj do dnešného dňa, pretože ZAPO je na trhu už vyše 4 rokov, počas ktorých neustále naberá na svojom raste.


Martin a Hana nám v podcaste hovoria o monetizácii a natívnej reklame v podcastoch. Tiež prezrádzajú, ako sa dá využiť reklama v podcastoch lepšie, než ju robiť ako reklamné spoty, ktoré musia zhrnúť všetky výhody a detaily v tridsiatich sekundách.


V podcaste sa dovziete:

  • ako sa zo sna o matke podcastov stala realita
  • prečo ZAPO muselo prejsť do strategicky plánovaného biznis modelu
  • aké vyhliadky majú podcasty do budúcna
  • aké parametre definujú úspešný podcast
  • a prečo podcastová komunita víta každý dobrý podcast.


ZAPO začínalo ako obývačkový startup na dvoch hlavných podcastoch, vďaka ktorým sa im podarilo dosiahnuť prvé 2 milióny vypočutí. Následne sa ich rodina podcastov začala rozrastať.


V podcaste odhaľujeme prečo komunita podcastov neustále rastie a teší sa z dobrých nových podcastov. Nie každý podcast je však aj úspešný. Čo všetko preto musíme zvážiť, pokiaľ chceme porovnať úspešnosť podcastov?


Na záver nám v súvislosti s marketingom Hana a Martin odporúčajú, aby klienti dôverovali kreatíve. Pretože každý si zo svojej profesie nesie nejaké klapky na očiach a je v danej veci príliš hlboko. Hana a Martin nás preto povzbudzujú, aby sme boli otvorení návrhom. A pokiaľ človek robí čokoľvek, ale s vášňou, tak si to svojho fanúšika nájde.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.