Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #191 Muziker - Ako rebrandovať značku bez straty doterajších úspechov?

#191 Muziker - Ako rebrandovať značku bez straty doterajších úspechov?

Obrázek epizody #191 Muziker - Ako rebrandovať značku bez straty doterajších úspechov?

Poslechněte si podcast

3. 5. 2023

46 min

Viac informácií: ⁠⁠⁠ https://www.levosphere.sk/

Monika Kľusková, marketingová riaditeľka spoločnosti Muziker, nám v podcaste odkrýva príbeh postupného rebrandingu ich spoločnosti. Ako sa im na ceste k novej značke s rozšíreným portfóliom darilo a bol rebranding naozaj nevyhnutný ? Dozviete sa v podcaste.

V podcaste sa tiež dozviete:

  • prečo došlo k veľkokapacitnému rozširovaniu portfólia
  • čo všetko predchádzalo rebrandingu značky Muziker
  • ako prebiehal samotný rebranding značky
  • či existuje správna cesta k rebrandingu
  • na čo sa značka Muziker zameriava po rebrandingu
  • a ako by sa to dalo urobiť podľa Moniky ešte lepšie

Muziker sa stal expertom na voľnočasové aktivity, ako však tento fakt prijali zákazníci, keď názov ostal rovnaký? Ako sa vysporiadali s tým, že názov neustále indikuje v očiach zákazníkov hudobniny? Rebranding je beh na dlhú trať, no je nevyhnutné vedieť, kam bežíte.

Na záver nám Monika v súvislosti s marketingom hovorí, že brandová stratégia je základným pilierom komunikácie. Na slabých základoch ťažko postavíte niečo stabilné a trvácne, preto je potrebné jej venovať čas a priestor.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.