Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #190 Ktorá generácia nemá našu pozornosť, ale má peniaze?

#190 Ktorá generácia nemá našu pozornosť, ale má peniaze?

Obrázek epizody #190 Ktorá generácia nemá našu pozornosť, ale má peniaze?

Poslechněte si podcast

26. 4. 2023

56 min

Viac informácií: ⁠⁠⁠ https://www.levosphere.sk/

Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť. V rozhovore nám Martin ozrejmuje pojem strieborná ekonomika a prečo sa tak volá. To, čo sa za týmto názvom ukrýva, vás prekvapí a pravdepodobne aj pobaví.

V podcaste sa tiež dozviete:

  • prečo sa až 50 % ľudí cíti byť na trhu ignorovanými
  • aké majú nákupné správanie ľudia 50+
  • tipy, čo by ste mali ľuďom v silver economy komunikovať
  • akým spôsobom by ste ich mali oslovovať
  • a rady ako predísť najväčšej diskriminácii

Agentúra Silwer sa zameriava na prieskumy, ktoré poskytujú informácie o meniacej sa silver economy. Ľudia v súčasnosti starnú neskôr. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo dieťa dostane vždy väčšie lego od svojej babky ako od rodiča? Dôvod, prečo o tom hovoríme, sa dozviete v pocaste.

Na záver nám Martin v súvislosti s marketingom odporúča, aby sme v živote boli paacovití, aby sme dokázali byť dlhodobo úspešnými. Na to je potrebné stanovovať si racionálne ciele, mať otvorené oči, inšpirovať sa a v neposlednom rade nenechať sa stiahnuť každým trendom, ktorý sa na trhu objaví.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.