Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #189 Partners Group - Dá sa predbehnúť svoja vlastná vízia?

#189 Partners Group - Dá sa predbehnúť svoja vlastná vízia?

Obrázek epizody #189 Partners Group - Dá sa predbehnúť svoja vlastná vízia?

Poslechněte si podcast

20. 4. 2023

58 min

Viac informácií: ⁠⁠⁠ https://www.levosphere.sk/ Ján Müller je väčšinovým majiteľom a partnerom v spoločnosti Partners Group, ktorý nám v podcaste hovorí príbeh, ako sa od nápadu dostali k veľkej holdingovej spoločnosti . Spoločnosť Partners Group je postavená na hodnote, nie na objeme. Čo si pod tým predstaviť? Prezrádzame v podcaste.

V podcaste sa tiež dozviete:

  • kam vás dostanú ambície a silná motivácia urobiť niečo inak a lepšie
  • prečo je pri marketingu spoločnosti dôležitá práca 1 na 1
  • z čoho vyplýva nedôvera v biznise
  • a ako sa im podarilo predbehnúť svoju víziu v podnikaní

Partners Group sa venuje vzdelávaniu v oblasti finančnej gramotnosti. Častokrát sa stretávajú s postojmi ľudí, ktorí nechcú vedieť viac. Je postoj, ktorý zmeníte len veľmi ťažko. Ako sa rozhodli si s tým poradiť, vám odhaľujeme v rozhovore. Ďalším problémom, ktorý Ján Müller pociťuje z našej spoločnosti je to, že ľudia neplánujú zlyhávať, ale zlyhávajú pri plánovaní. Ako to máte vy?

Na záver nám Ján odporúča, aby sme rozvíjali samých seba. Rozvoj nás môže doviesť k úspechu aj v marketingu. V konečnom dôsledku sa nemôžeme spoliehať na to, čo za nás spraví inštitúcia a ani na to, čo spraví niekto iný.”

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.