Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #187 Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?

#187 Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?

Obrázek epizody #187 Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?

Poslechněte si podcast

5. 4. 2023

46 min

Viac informácií: ⁠⁠ https://www.levosphere.sk/ ⁠⁠

Ľubica Jurišová je riaditeľkou nákupu a Daniela Dinžíková je marketingovou manažérkou značky Bepon. Obidve spája nie len práca, ale aj priateľstvo, a tak sa spoločne podieľajú na rozvoji značky Bepon. Túto značku poznáte určite všetci. Prečo je to tak a ako sa to značke podarilo? Je to vďaka 30 ročnej tradícii, ktorú má za sebou? Odpoveď nájdete v podcaste.

V podcaste sa dozviete:

  • začiatky značky Bepon, ktorá v úvode vôbec nepôsobila v textilnom priemysle
  • významný míľník značky, ktorý ju priviedol k súčasnému stavu
  • aká značka Bepon je a či má definovanú svoju cieľovú skupinu
  • ako pristupuje k jednotlivým P marketingového mixu
  • a čo sa ukrýva za týmto celoslovenským lovebrandom


Značka si počas 30 rokov prešla rôznymi významnými udalosťami, no tie posledné poriadne vyskúšali jej odolnosť a dokázali jej obľúbenosť medzi Slovákmi. Čo značku ochránilo počas pandémie, kedy maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené? A ako ustála trend veselých ponožiek? Odpoveď sa dozviete v podcaste.


Na záver nám Ľubica s Danielou v súvislosti s marketingom odporúčajú: “Robte to s láskou. Nie vždy je dôležité komunikovať masívne, ale skôr správne so správnym cítením a s rozumom.”

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.