Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #185 Powerlogy - Chcete dôkaz, že filozofia značky funguje?

#185 Powerlogy - Chcete dôkaz, že filozofia značky funguje?

Obrázek epizody #185 Powerlogy - Chcete dôkaz, že filozofia značky funguje?

Poslechněte si podcast

22. 3. 2023

1 hod

Viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Dušan Plichta je zakladateľom a CIO značky Powerlogy , ktorá tvorí inovatívne potraviny. Značka a jej produkty spájajú lásku k jedlu a biohacking, teda optimalizovanú výživu mozgu, ktorá môže byť chutná! Potvrdzuje to aj 11 Great Test ocenení, ktoré každoročne udeľuje Britská asociácia Guild of Fine Food najkvalitnejším a najchutnejším potravinám. Je to niečo ako ocenenie Oscar vo svete gurmánov. Prečo však v súvislosti s potravinami spomíname mozog? Odpoveď nájdete v podcaste.

V podcaste sa dozviete:

  • prečo značka Powerlogy vznikla a z čoho vychádza jej filozofia
  • ako sa Dušan v začiatkoch so značkou pretĺkal bez marketingu
  • ako prichádzajú na trh s novými produktmi
  • kde má značka aj po 10 rokoch fungovania priestor na zlepšovanie (možno sa to týka aj vás)
  • rady a tipy ako sa vysporiadať s kopírovaním produktov konkurentmi

Kľúčové rozhodnutie v histórii značky bola práve definícia značky, názvu, ale aj toho, že značka nebude len o káve, ale stane sa konceptom, pod ktorý dokážu zaradiť viacero produktov. “Môžeš mať najlepší produkt a filozofiu, ale keď to nemáš v koncepte a v marketingu, tak to nebude fungovať" , hovorí Dušan v podcaste. Pokiaľ si stále úplne neviete predstaviť, čím značka Powerlogy je, vypočujte si náš podcast.

Na záver nám Dušan v súvislosti s marketingom odporúča: “Odporučil by som vám napísať si biznis plán, ktorý je o dvoch najdôležitejších veciach. Jedna stránka je excel a financie. Druhou stránkou je mať víziu a mať ju skonkretizovanú do stratégie.”

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.