
#179 Musíte skutočne nahrávať každý telefonát s cieľom predaja?

viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Michal Bužek, právnik z právnickej kancelárie BUŽEK & TEREM, nám v podcaste vysvetľuje nie celkom sexi, no dôležitú tému, ktorou je novela zákona o online marketingu . Keďže zákony bývajú nezrozumiteľné , Michal nám jasne vysvetľuje dopady tohto zákona a čo to znamená pre firmy, ktoré pracujú s elektronickým marketingom .
Ak ste ešte nepostrehli novú novelu zákona v online marketingu, je najvyšší čas, pretože prišla do platnosti v novembri 2022.
V podcaste sa dozviete:
- nástrahy v elektronickom priamom marketingu a na čo si dať pozor,
- aké všetky aktivity spadajú pod pojem priamy marketing,
- zmeny, ktoré vyplývajú zo zákona o elektronickej komunikácii,
- či je stále v poriadku telefonicky kontaktovať zákazníkov,
- akým spôsobom je vhodné s nimi komunikovať,
- a ako by mali telemarketingové spoločnosti rozvíjať svoj biznis.
Najväčšou zmenou zákona je Robinsonov zoznam , do ktorého môže každá osoba zaregistrovať číslo, na ktoré si neželá prijímať hovory od telemarketingových spoločností. Čo to znamená pre firmy, nám Michal prezrádza v rozhovore.
Michal nám na záver odkazuje:
- Ak si neželáte byť kontaktovaní telemarketingovými firmami, zapíšte za do Robinsonovho zoznamu a overte si, ako funguje táto novinka.
- Ak ste na druhej strane a ste telemarketér, tak pred tým ako začnete niekoho oslovovať, si overte, či viete preukázať, že máte od nich súhlas. Nastavte si postup, aby ste v prípade nepríjemného podnetu voči vašej činnosti, boli pripravení na kontrolu z úradu a vedeli im dokázať, že ste postupovali správne.