Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #176 BioRuža - Prečo firmy podceňujú distribúciu?

#176 BioRuža - Prečo firmy podceňujú distribúciu?

Obrázek epizody #176 BioRuža - Prečo firmy podceňujú distribúciu?

Poslechněte si podcast

18. 1. 2023

48 min

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Zakladateľ spoločnosti BioRuža Radovan Conev a marketingová manažérka Eliška Šušková nám v podcaste dosvedčia, že distribúciu nesmieme podceňovať a je potrebné jej venovať dostatok času. Distribúcia je neoddeliteľnou súčasťou každej firmy , avšak často sa jej nekladie dostatočný dôraz.

V podcaste sa dozviete:

  • kto stojí za vznikom spoločnosti BioRuža a ako vznikol jej názov,
  • ako postupovať pri expanzii v distribúcii pri B2B a B2C segmente,
  • na čo všetko sa pripraviť pri vytváraní a budovaní vzťahov so svojimi obchodnými partnermi,
  • či sa dá udržať konzistentnosť marketingovej stratégie aj na Amazone.

Radoslav nám v rozhovore predstavuje spoločnosť BioRuža a jej vznik. Rozpráva nám o distribúcii v B2B a B2C segmente . O marketingu v spoločnosti nám prezrádza marketingová manažérka Eliška Šušková. Ďalej hovoria o špecifikách marketingovej komunikácie v B2B a B2C segmente a ako sa dá udržať konzistentnosť komunikácie v oboch segmentoch. Prezradia nám aj to, či pôsobenie v B2B segmente dokáže podporiť predaj v e-shope.

Na záver nám naši hostia odporúčajú v marketingu plánovať, vyhodnocovať, skúšať a zároveň si urobiť systém, ktorý nám samotným bude dávať zmysel.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.