Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #159 Vieme, kedy je správny čas na affiliate marketing, ste pripravení?

#159 Vieme, kedy je správny čas na affiliate marketing, ste pripravení?

Obrázek epizody #159 Vieme, kedy je správny čas na affiliate marketing, ste pripravení?

Poslechněte si podcast

31. 8. 2022

47 min

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Štefan Polgári je spoluzakladateľom affiliate siete Dognet, ktorú začal rozbiehať v roku 2013. V podcaste sa spolu rozprávame o affiliate marketingu . Vysvetľuje nám, čo to znamená, ako to celé funguje a ako dokáže pomôcť biznisu.

V podcaste sa dozviete:

  • aký je rozdiel medzi pojmami affiliate marketing a affiliate network a čo znamenajú
  • akú formu môže mať reklama cez affiliate marketing
  • ako funguje princíp affiliate marketingu
  • aké dve možnosti existujú na spustenie affiliate programu cez e-shop
  • čo je cieľom affiliate marketingu
  • kedy je vhodný affiliate marketing
  • či sa dá cez affiliate marketing budovať aj znalosť značky

Štefan hovorí, že v Dognete spájajú na jednej strane stovky inzerentov a na druhej strane médiá, ktoré propagujú tieto e-shopy. Odmenu získavajú však až vtedy, keď prinesú zákazníka, ktorý reálne na e-shope nekúpi.

Štefan vysvetľuje, že affiliate marketing nie je vhodný pre každého. V podcaste sa dozviete, či je skôr pre menšie, stredné, alebo veľké e-shopy.

Na záver Štefan odporúča v súvislosti s marketingom:

„Marketing sa nerovná reklama. Veľa ľudí si myslí, že marketing je o ppc reklame na Google, ale marketing je možno o všetkom ostatnom okrem toho. Základy marketingu sú stále platné a fungujú rovnako. Marketing je všetko, čo je v kontakte so zákazníkom.“

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.