Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #158 Pretlak - ako sa robí marketing pre marketérov

#158 Pretlak - ako sa robí marketing pre marketérov

Obrázek epizody #158 Pretlak - ako sa robí marketing pre marketérov

Poslechněte si podcast

24. 8. 2022

43 min

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Tomáš Nagy je spoluzakladateľom pracovného portálu Pretlak, kde sú najaktuálnejšie pracovné ponuky zo sveta marketingu, dizajnu či IT. Pôvodne to všetko začalo ako facebooková skupina. Tomáš nám prezrádza, ako tento portál uviedli na trh a odkiaľ prišiel impulz na jeho založenie.

V rozhovore sa dozviete:

  • prečo sa zameriavajú práve na marketing, dizajn a IT
  • ako zistili, že je tu potreba vytvoriť takýto portál
  • aký positioning si Pretlak buduje v mysliach spotrebiteľov
  • ako prebiehal prechod z facebookovej skupiny na web
  • cez aký kanál sa im podarilo vybudovať si najlepšie povedomie
  • ako sa im podarilo dostať ku inzerentom a k ľuďom, ktorí si hľadajú prácu
  • ako prebiehala monetizácia portálu

V dobe, kedy začínal Pretlak, tu už boli silné kariérne portály, ktoré združovali pracovné ponuky z akejkoľvek oblasti. V Pretlaku si snažili na trhu vytvoriť miesto a relevanciu tak, aby dokázali konkurovať ostatým portálom. V rozhovore Tomáš prezrádza, ako sa im podarilo nájsť si to svoje miesto.

Pretlak chce priniesť do HR čerstvý vietor, pretože by to stále malo byť o ľuďom a ľudskom prístupe. Preto im záleží na tom, aby posúvali kultúru personalistiky dopredu. Od ľudí dostávali spätné väzby, že im na inzeráty nikto neodpisuje. Tento poznatok využili vo svoj prospech a priniesli inováciu, ktorá prispieva k posunu personalistiky .

Tomáš na záver odkazuje:

„Väčšina mojich rovesníkov hovorí, že im škola nič nedala. Mne naopak dala veľmi veľa. Počas školy som pracoval a aktívne naberal skúsenosti. Každému by som poradil, aby sa snažil svoj čas zúžitkovať čo najefektívnejšie a každodenne sa vzdelával.

Ak niekoho baví nejaký odbor a chce v ňom napredovať, mal by robiť zo začiatku veľa vecí hoci aj zadarmo, pretože neskôr to vie zúžitkovať.“

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.