Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #156 Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť

#156 Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť

Obrázek epizody #156 Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť

Poslechněte si podcast

27. 7. 2022

36 min

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Tea Kerla má na starosti manažment a PR značky Malinna, ktorej cieľom je „zdravá bunka“.  Je to značka organickej kozmetiky a výživových doplnkov, ktoré sú vyrobené na základe unikátnych formúl so zameraním na posilnenie imunity a autoregeneračných procesov v organizme.

V podcaste sa dozviete:

  • aký je príbeh za značkou Malinna
  • či bola skôr značka, alebo produkty
  • ako pristupujú k unikátnosti ich produktov
  • ako napĺňajú motto „krása prichádza z vnútra“
  • prečo začali organizovať offline stretnutia a ako im pomohli
  • prečo sa rozhodli nebyť v klasických drogériách
  • ako pristupujú ku komunikácii svojej značky a aké všetky nástroje využívajú

Mohlo by sa zdať, že segment kozmetiky je vysoko saturovaný a je ťažké v ňom preraziť. A aj to tak je. Pokiaľ značka nepríde s niečím zaujímavým, odlišným, je vysoko pravdepodobné, že sa na trhu dlho neudrží. Značka Malinna je presne tým príkladom, že keď sa dá značke jedinečný odtlačok, tak vynikne z davu. Tea nám v rozhovore prezrádza, ako prišli k svojej jedinečnosti a ako pristupujú k budovaniu svojej značky . Rozhovor je zaujímavý určite nie len pre milovníkov kozmetiky, ale aj pre tých, ktorí sa radi inšpirujú nekonvenčnými značkami.

Tea hovorí, že značka a jej identita začali vznikať spontánne. Nikdy nešli do toho s tým, že idú vymýšľať stratégiu a predávať produkty. Išlo tam skôr o nadšenie z produktov a z ich unikátnosti. Cítili to doslova ako ich povinnosť, aby ich dostali do sveta. V čom je ich unikátnosť a ako k nej prišli, sa dozviete v rozhovore.

Tea odkazuje v súvislosti s marketingom:

„Ak niečo predávate, alebo ponúkate, tak dávajte maximálnu kvalitu. Na dnešnom marketingu sa mi nepáči prvoplánové pretláčanie predaja. Odporučila by som skôr hľadať si cesty, ako dať pridanú hodnotu človeku ku produktu, alebo službe a nekonvenčnejšie rozmýšľať.“

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.