#153 Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho

Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #153 Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho

LEVOSPHERE - marketing v praxi

Anna SabolováNaďa Kacera

Byznys

#153 Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho

Obrázek epizody #153 Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho

Poslechněte si podcast

22. 6. 2022

47 min

Juraj Szeghy pracuje v oblasti prieskumov už viac ako 20 rokov a v súčasnosti vediete tím zameraný na projekty mystery shopping. V podcaste sa rozprávame na tému emócií. Emócie sú dôležitou časťou, ktorou by sa mali spoločnosti zaoberať, pretože v dnešnom rýchlom svete sa občas zabúda na to, že za každou objednávkou stojí reálny človek s potrebami a emóciami.

V podcaste sa dozviete:

  • akú úlohu majú emócie v prieskumoch
  • aký je vzťah medzi emóciami a ráciom
  • ktoré 3 elementy spoločnosti dokážu najvýraznejšie ovplyvniť emócie zákazníkov
  • rola značky v emóciách zákazníkov
  • akú úlohu má personál spoločnosti v emóciách zákazníkov
  • akými nástrojmi sa dajú merať emócie
  • či sa dajú emócie vytvoriť aj v digitále
  • či je dôležité skúmať emócie aj v B2B

Pri nakupovaní sa rozhodujeme podľa racionálnych aspektov, no v tom celom procese hrá veľmi dôležitú úlohu práve emócia. Spoločnosť môže mať krásnu predajňu, výborný produkt aj cenu, ale keď mu tam niečo vyvolá negatívnu emóciu, nenakúpi.

Juraj hovorí, že ideálnym modelom je, keď si značka na strategickej úrovni povie, ako chce byť vnímaná a ako sa chce pozicionovať na trhu. Na základe tejto stratégie to musí prepadnúť celou štruktúrou firmy až do frontovej línie, s ktorou sa zákazník stretne. Práve zamestnanci firmy hrajú dôležitú úlohu v emóciách zákazníkov. Čo to pre spoločnosti znamená, nám prezrádza Juraj v podcaste.

Juraj na záver odkazuje:

Najdôležitejšie je, aby si značka povedala, kto je jej zákazník. Mala by ho pochopiť a svoj biznis robiť naozaj pre nich. V prvom rade je to síce vždy o biznise, ale iba spokojný zákazník vie spoločnosti dlhodobo prinášať prospech. Zákazník by mal byť spokojný so službami, ale nie len s nimi. V dnešnej dobe je potrebné mať aj nejaký diferenciátor, pretože veľa značiek z rovnakého sektoru poskytuje zákazníkom rovnakú službu za rovnaké peniaze. Práve jej diferenciátor môže byť tým, čo môže urobiť spoločnosť navyše, aby si získala srdce zákazníka.

Tento podcast je súčasťou série 4 podcastov Prieskum v praxi. S Jurajom sme nahrávali už jeden rozhovor Online nakupovanie – štatistiky, rady a fakty. Juraj nám tam prezradil zaujímavé dáta o našom lokálnom slovenskom trhu v súvislosti s online nakupovaním.

Popis podcastu