Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #152 Filip Jančík prelomil ľady hudobného priemyslu vďaka marketingu

#152 Filip Jančík prelomil ľady hudobného priemyslu vďaka marketingu

Obrázek epizody #152 Filip Jančík prelomil ľady hudobného priemyslu vďaka marketingu

Poslechněte si podcast

15. 6. 2022

54 min

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Filip Jančík je profesionálny huslista a hudobný producent. Svojou tvorbou sa snaží priblížiť mladým ľuďom. Filip je navyše aj marketingový nadšenec a veľkú časť svojej práce venuje práve marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako si buduje svoju osobnú značku a prezrádza aj to, ako vypredal 9 koncertov bez toho, aby bol masovo známy .

V rozhovore sa dozviete:

  • ako využíva marketing vo svojom umeleckom presadení sa
  • ako vníma marketing hudobného priemyslu na Slovensku
  • akú úlohu má jeho značka
  • čo z marketingu mu pomohlo najviac k tomu, aby vypredal 9 koncertov
  • prečo dáva zákazníkom vždy viac ako očakávajú
  • ako sa dostal k spolupráci s menami ako Avril Lavigne a Karel Gott
  • prečo je podľa neho v hudbe dôležitejšia emócia ako technika

Filip sa v rozhovore vrátil do svojich začiatkov a hovorí, že vedel, že pokiaľ chce predať svoje vystúpenia, musí si dlhodobo budovať svoju značku . Práve to je podľa Filipa to najdôležitejšie spolu s konzistentnosťou. Navyše treba veľa testovať a nebáť sa skúšať, čo funguje na cieľovú skupinu.

„Brand si treba budovať postupne a netreba sa báť zlyhaní. Tie treba analyzovať, prečo to nefunguje a zisťovať, ako sa to dá zlepšiť. Je potrebné si nastaviť krátkodobé aj dlhodobé ciele a postupne sa k ním dopracovať.“

Čo odkazuje Filip na záver?

Komunikácia všeobecne je základom akéhokoľvek biznisu, podnikania – či marketingová, alebo medziľudská. 90% problémov, ktoré sú vo firmách medzi zamestnancami a šéfom pramení v komunikácii. Treba mať lepšiu a otvorenú komunikáciu, a to nie len vo firmách, ale aj od značiek smerom k zákazníkom.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.