Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #146 Nepredáva váš e-shop? Možno robíte niektorú z týchto chýb

Marketing v praxi

Anna Sabolová, Naďa Kacera

Byznys

,

Marketing

#146 Nepredáva váš e-shop? Možno robíte niektorú z týchto chýb

Obrázek epizody #146 Nepredáva váš e-shop? Možno robíte niektorú z týchto chýb

Poslechněte si podcast

4. 5. 2022

51 min

O epizodě podcastu

Michal Král je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.sk a má tak bohaté skúsenosti s e-shopami. V podcaste sa rozprávame o tom, aké najčastejšie chyby robia e-shopy . Faktom je, že e-shopy začali počas pandémie rásť ako huby po daždi, avšak nie vždy to je s nimi ideálne a často robia chyby, ktoré si možno ani neuvedomujú.

V rozhovore sa dozviete:

  • prečo nestačí na rozbehnutie e-shopu byť „len“ nadšenec do svojho segmentu
  • či treba mať nejaký plán ešte pred rozbehnutím e-shopu
  • či sú potrebné nejaké peniaze na založenie e-shopu
  • podľa čoho sa rozhodnúť, cez akú platformu máme vytvoriť e-shop
  • ako pracovať s UX
  • aké chyby robia e-shopy pri platobných a dopravných možnostiach
  • či sa dá na e-shope dosiahnuť emócia a zážitok , ako by bol zákazník v kamennej predajni
  • či je dôležité budovať značku aj v rámci e-shopového biznisu

Slovenské prostredie e-shopov je zjavné v tom, že sa tu veľa kopíruje. Vo výsledku sa dostávame k tomu, že veľa e-shopov je podobných a na nerozoznanie. Navyše sú to častokrát len suché katalógy bez emócie a duše. Keďže všetko smeruje k tomu, že už aj v rámci e-commerce potrebujeme začať budovať hodnotu, nie je čas váhať nad tým, či je potrebné svojmu e-shopu budovať značku. Veď aj samotní zákazníci očakávajú od e-shopu podobný zážitok, ako to je v kamennej predajni.

Čo nám Michal odporúča na záver?

Treba sa vzdelávať. Predpokladom úspechu je to, že majiteľ by mal rozumieť aspoň do nejakej hĺbky témam v e-commerce, aby to celé bol schopný riadiť. Okrem toho by sme si mali hľadať partnerov, ktorí nám vedia pomôcť a posunúť nás.

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Michal Král je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.sk a má tak bohaté skúsenosti s e-shopami. V podcaste sa rozprávame o tom, aké najčastejšie chyby robia e-shopy . Faktom je, že e-shopy začali počas pandémie rásť ako huby po daždi, avšak nie vždy to je s nimi ideálne a často robia chyby, ktoré si možno ani neuvedomujú.

V rozhovore sa dozviete:

  • prečo nestačí na rozbehnutie e-shopu byť „len“ nadšenec do svojho segmentu
  • či treba mať nejaký plán ešte pred rozbehnutím e-shopu
  • či sú potrebné nejaké peniaze na založenie e-shopu
  • podľa čoho sa rozhodnúť, cez akú platformu máme vytvoriť e-shop
  • ako pracovať s UX
  • aké chyby robia e-shopy pri platobných a dopravných možnostiach
  • či sa dá na e-shope dosiahnuť emócia a zážitok , ako by bol zákazník v kamennej predajni
  • či je dôležité budovať značku aj v rámci e-shopového biznisu

Slovenské prostredie e-shopov je zjavné v tom, že sa tu veľa kopíruje. Vo výsledku sa dostávame k tomu, že veľa e-shopov je podobných a na nerozoznanie. Navyše sú to častokrát len suché katalógy bez emócie a duše. Keďže všetko smeruje k tomu, že už aj v rámci e-commerce potrebujeme začať budovať hodnotu, nie je čas váhať nad tým, či je potrebné svojmu e-shopu budovať značku. Veď aj samotní zákazníci očakávajú od e-shopu podobný zážitok, ako to je v kamennej predajni.

Čo nám Michal odporúča na záver?

Treba sa vzdelávať. Predpokladom úspechu je to, že majiteľ by mal rozumieť aspoň do nejakej hĺbky témam v e-commerce, aby to celé bol schopný riadiť. Okrem toho by sme si mali hľadať partnerov, ktorí nám vedia pomôcť a posunúť nás.