Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #142 Ďalší nápad prosím! Okej. Kreatíva však nie je len o nápadoch

#142 Ďalší nápad prosím! Okej. Kreatíva však nie je len o nápadoch

Obrázek epizody #142 Ďalší nápad prosím! Okej. Kreatíva však nie je len o nápadoch

Poslechněte si podcast

6. 4. 2022

59 min

O epizodě podcastu

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako creative & strategy director v agentúre Core4. Andrej nám poodhaľuje oblasť kreativity a prezrádza, ako to funguje vo veľkých značkách. V rozhovore nám odpovie aj na to, či je pravda to, čo sa traduje – že s kreativitou sa človek musí narodiť.

V rozhovore sa dozviete:

  • čo je to pre Andreja kreativita
  • či sa dá kreativita naučiť
  • ako prebieha proces kreatívy v agentúre a aká je tam úloha kreatívca a stratéga
  • ako prichádza Andrej na nápady
  • či má kreativita v reklame nejaké pravidla, ktorých sa je potrebné držať
  • aký je recept na úspech dobrej kreatívy

Andrej hovorí, že ľudia si často o sebe myslia, že nie sú kreatívni. Hovorí o tom ako o sebapodceňovaní. Ďalej dodáva, že kreatívnu prácu v marketingu súčasne považuje za znásilňovanie ľudskej tvorivosti. To, či naozaj každý môže robiť kreatívca a prečo ide o znásilňovanie, sa dozvedáme v rozhovore.

„To, že dnes majú mladí k dispozícii mobily, v ničom tú cestu neuľahčuje. Pokiaľ nemáte naučenú teóriu, metódy ako s vecami pracovať, tak online je len nástroj, s ktorým neviete pracovať.“

Kreatívna práca nie je o zahúlení, ako sa to možno občas vykresľuje. Má to totiž tiež svoje pravidlá, svoju teóriu a každá idea musí mať skúšku správnosti.

Čo nám odkazuje na záver:

Ľudia, ktorí majú vlastné firmy, by si mali uvedomiť, že treba investovať do kvalitných ľudí, lebo sa im to vráti. Ľudia, ktorí robia marketing, by si mali nájsť agentúru, s ktorou sa im hlavne bude robiť dobre. V spokojnej a dobrej spolupráci vznikajú väčšinu dobré veci. Kreatívcom a ľuďom z agentúr odporúča, že sa majú snažiť nepadnúť príliš hlboko do roboty a uvedomiť si, že kreativita a marketing sa dá aplikovať v živote v rôznych oblastiach.

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako creative & strategy director v agentúre Core4 Advertising. Andrej nám poodhaľuje oblasť kreativity a prezrádza, ako to funguje vo veľkých značkách. V rozhovore nám odpovie aj na to, či je pravda to, čo sa traduje – že s kreativitou sa človek musí narodiť.

V rozhovore sa dozviete:

  • čo je to pre Andreja kreativita
  • či sa dá kreativita naučiť
  • ako prebieha proces kreatívy v agentúre a aká je tam úloha kreatívca a stratéga
  • ako prichádza Andrej na nápady
  • či má kreativita v reklame nejaké pravidla, ktorých sa je potrebné držať
  • aký je recept na úspech dobrej kreatívy

Andrej hovorí, že ľudia si často o sebe myslia, že nie sú kreatívni. Hovorí o tom ako o sebapodceňovaní. Ďalej dodáva, že kreatívnu prácu v marketingu nie je vždy ideálna pre ich tvorivosť. To, či naozaj každý môže robiť kreatívca a prečo nie je vždy ideálna pre tvorivosť, sa dozvedáme v rozhovore.

„To, že dnes majú mladí k dispozícii mobily, v ničom tú cestu neuľahčuje. Pokiaľ nemáte naučenú teóriu, metódy ako s vecami pracovať, tak online je len nástroj, s ktorým neviete pracovať.“

Kreatívna práca má to totiž tiež svoje pravidlá, svoju teóriu a každá idea musí mať skúšku správnosti.

Čo nám odkazuje na záver:

Ľudia, ktorí majú vlastné firmy, by si mali uvedomiť, že treba investovať do kvalitných ľudí, lebo sa im to vráti. Ľudia, ktorí robia marketing, by si mali nájsť agentúru, s ktorou sa im hlavne bude robiť dobre. V spokojnej a dobrej spolupráci vznikajú väčšinu dobré veci. Kreatívcom a ľuďom z agentúr odporúča, že sa majú snažiť nepadnúť príliš hlboko do roboty a uvedomiť si, že kreativita a marketing sa dá aplikovať v živote v rôznych oblastiach.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.