Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #141 Vaši zákazníci sú zmätení, pochopte ako sa cítia a vyhráte

#141 Vaši zákazníci sú zmätení, pochopte ako sa cítia a vyhráte

Obrázek epizody #141 Vaši zákazníci sú zmätení, pochopte ako sa cítia a vyhráte

Poslechněte si podcast

30. 3. 2022

54 min

Lukáš Franko sa špecializuje na mapovanie a dizanovanie cesty zákazníka. Cestu zákazníka, ktorú poznáme aj pod pojmom customer journey, sa dá prirovnať ku príbehu, s ktorým sa ľudia stretávajú bežne každý deň. Cesta zákazníka jednoducho hovorí o krokoch zákazníka ku nákupu.

V podcaste sa dozviete:

  • čo je to cesta zákazníka, teda customer journey
  • čo je mapovanie a dizajnovanie cesty zákazníka
  • ako prebieha mapovanie a dizajnovanie cesty zákazníka
  • aké všetky dáta sa používajú pri mapovaní v procese cesty zákazníka
  • prepojenie cesty zákazníka s modelom STDC
  • či to je vhodné aj pre podnikateľov, ktorí ešte len začínajú

Keď zákazník príde na náš web, alebo do obchodu, je zo začiatku zmätený. Ešte nás možno nepozná a ani nám nedôveruje. Práve preto musíme zákazníka viesť po jeho ceste a pomôcť mu s nákupom. Je to ako príbeh, kde náš hlavný hrdina je zákazník a prostredie je náš web, alebo obchod. V príbehu musíme hlavného hrdinu spoznať, pretože až tak budeme vedieť vedome ovplyvňovať a meniť jeho rozhodovanie s cieľom získať ho v prospech našej značky. Na to potrebujeme skĺbiť to, čo si myslí podnikateľ, čo ukazujú dáta, ale aj to, čo zákazník reálne robí, cíti, mysli a ako funguje.

Čo nám Lukáš odporúča v súvislosti s marketingom?

Podnikateľ si musí zadefinovať to, čo pre neho a jeho biznis znamená spokojný zákazník. Keď to bude mať, tak si musí odpovedať na to, čo mu bráni v tom, aby mal viac spokojných zákazníkov.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.