Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #139 Magazín Stratégie – evergreen v marketingovom svete

#139 Magazín Stratégie – evergreen v marketingovom svete

Obrázek epizody #139 Magazín Stratégie – evergreen v marketingovom svete

Poslechněte si podcast

16. 3. 2022

32 min

Petra Ševčíková je šéfredaktorkou mesačníka Stratégie , ktorý je moderným evergreenom v marketingovom svete. Petra nám prezrádza informácie z jeho pozadia aj to, akou cestou si Stratégie počas svojho pôsobenia prešli. V druhej časti sa dostávame k tomu, ako sa vyvíja marketing z pohľadu šéfredaktorky marketingového magazínu.

V podcaste sa dozviete:

  • pozadie marketingovej stratégie magazínu Stratégie
  • či sú ich redaktori zároveň aj marketérmi
  • čo je zdrojom úspechu ich značky
  • ako ich ovplyvnil rozmach onlinu
  • čo môžu urobiť ľudia pre to, aby sa dostali do tlačenej verzii magazínu
  • ako pristupujú k bulvárnosti a komerčnosti
  • ako sa vyvíja marketing a ako ho ovplyvnila pandémia

Začiatkom 90. rokov sa trh kultivoval, a to sa týkalo aj marketingovej komunikácie . Vznikla tak potreba priniesť informácie, ktoré budú obohacovať túto oblasť. Túto príležitosť využili Stratégie. Postupne však museli prejsť vývojovými zmenami. O nich nám rozpráva Petra v podcaste a prezrádza, ako sa museli špecializovať.

Petra hovorí, že Stratégie nemajú primeranú konkurenciu, pretože je to jediný magazín, ktorý komplexne mapuje marketingovú komunikáciu. Aj preto sú Stratégie pre 87% marketérov najrelevantnejším biznisovým médiom. Petra nám prezrádza, kto každý je ich cieľovou skupinou, nejde totiž iba o marketérov.

V druhej časti sa rozprávame o vývoji marketingu. Petra sumarizuje, že tak, ako sa vyvíjajú spotrebitelia, tak sa vyvíja aj komunikácia značiek. Čo je tým najväčším poháňačom, že značky musia komunikovať inak, sa dozvedáme v rozhovore.

Petra nám na záver odkazuje v súvislosti s marketingom:

„Mám rada komunikáciu, ktorá je dlhodobá, kontinuálna, má zmysel a nepodlieha trendom, len preto, lebo je niečo moderné. Vnímam stratégiu, ktorá je za značkou. Práve tá bude v budúcnosti najdôležitejšia v kombinácií so zdravým sedliackym rozumom.“

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.