Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #134 Ako boostovať kampane efektívnejšie vďaka STDC modelu

#134 Ako boostovať kampane efektívnejšie vďaka STDC modelu

Obrázek epizody #134 Ako boostovať kampane efektívnejšie vďaka STDC modelu

Poslechněte si podcast

9. 2. 2022

50 min

Róbert Lelkes, ktorý pôsobí v Adscademy, sa zaoberá automatizáciou procesov, kampaní, personalizáciou a inováciami. V podcaste sa spolu rozprávame o tom, čo je to výkonnostný marketing , ako ho nastaviť a aký je jeho prínos.

Mnoho podnikateľov si myslí, že po tom, čo spustili svoj e-shop , ich práca skončila a ľudia sa im na neho nahrnú. Avšak potom musia robiť aktivity na to, aby naňho pritiahli ľudí, ktorí u nich nakúpia. A práve tu začína výkonnostný marketing.

„Pri výkonnostnom marketingu ide o to, aby sme dosiahli čo najlepšie výsledky z investície, akú dáme do kampaní. Hľadíme tam na návratnosť investície , akú dávame do kampaní. Cieľom je maximalizovať nie len výnosy, ale aj zisky .“

V rozhovore nám Róbert na praktických ukážkach vysvetľuje logiku STDC modelu . Je dôležité mu správne porozumieť, pretože cez neho získame odpoveď na to, akým spôsobom máme do výkonnostného marketingu investovať. Róbert dodáva, že „dôležité je mať nastavenú stratégiu STDC modelu, aby to dávalo zmysel, pretože taktika bez stratégie je zbytočná.“

V rozhovore sa ďalej dozviete:

  • čo znamená pojem výkonnostný marketing
  • aké všetky aktivity patria pod výkonnostný marketing
  • čo znamená life time value zákazníka a ako je prepojená s výkonnostným marketingom
  • aké 2 formáty sú vo výkonnostnom marketingu najefektívnejšie
  • aké je prepojenie medzi cieľmi výkonnostného marketingu a biznisovými cieľmi
  • čo je potrebné mať dobre vyriešené pred nastavovaním výkonnostného marketingu
  • aké metriky by sa mali sledovať
  • či sa dá v dnešnej dobe preraziť v e-commerce prostredí aj bez výkonnostného marketingu
  • či sa dá vybudovať silná značka iba v online prostredí

Róbert nám na záver odkazuje, aby sme sa nebáli veci skúšať a testovať. Pokiaľ si nie sme niečím istí, mali by sme osloviť ľudí, ktorí sa v tom vyznajú.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.