Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #128 Prečo venovať pozornosť športovému marketingu

#128 Prečo venovať pozornosť športovému marketingu

Obrázek epizody #128 Prečo venovať pozornosť športovému marketingu

Poslechněte si podcast

15. 12. 2021

54 min

Roman Krajniak sa špecializuje na športový marketing , v rámci ktorého vedie aj poradenstvo. Práve tejto téme sa venuje v podcaste pozornosť. Roman nám v rozhovore vysvetľuje, čo znamená športový marketing, ako funguje a aký je jeho význam a prínos .

  1. Športový marketing je oproti iným oblastiam marketingu špecifický v emóciách, ktoré môže značkám priniesť. Sú obrovským benefitom, ktoré v online marketingu nedokážeme inde získať.
  2. Športový marketing má 3 časti. Prvou sú športové podujatia, športovci, ligy a kluby, ktoré prezentujú aj sami seba a robia svoj marketing. Druhou časťou sú značky, ktoré využívajú podujatia, alebo partnerstvá so športovými podujatiami, alebo jednotlivcami športovcami na prezentáciu svojich produktov a služieb. Treťou časťou je šport ako taký.
  3. Roman hovorí, že špecifikum športového marketingu je v tom, že vy si kupujete právo spojiť sa s niekým. Na to, aby ste toto partnerstvo dokázali zužitkovať a naplno ho využiť a otvoriť jeho potenciál, musíte do aktivácie sponzoringu investovať ešte raz toľko peňazí. Toto si mnoho značiek neuvedomuje.
  4. Šport nie je len najvyššia hokejová a futbalová súťaž, reprezentácia, či olympijskí víťazi... stačí mať otvorené oči a nájsť si ten priestor, ktorý je vhodný pre vašu značku.
  5. Ak budete posúvať stále len to, že „kúpte si ma“, tak ľudia budú rezistentní. Keď sa však spojíte s niečím, čo je príjemné, čo má za sebou emóciu, príbeh , tak viete omnoho lepšie predať svoje produkty, alebo služby.

Roman nám odkazuje na záver:

Treba mať pozitívny vzťah k športu a využiť šport a športovcov na to, aby ste dosiahli svoje komerčné ciele.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.