
Jak si usnadnit pracovní úkoly nejen na home office, ale i v kanceláři

O epizodě podcastu
Také vás trápí, jak si udržet přehled o všech svých úkolech v záplavě pracovních i domácích činností? Máme pro vás usnadnění v podobě tipů, jak správně pracovat s aplikacemi Planner, ToDo a MyInsights.
Také vás trápí, jak si udržet přehled o všech svých úkolech v záplavě pracovních i domácích činností? Máme pro vás usnadnění v podobě tipů, jak správně pracovat s aplikacemi Planner, ToDo a MyInsights.
Popis podcastu
Mnoho společností již má zavedené Microsoft 365 a možná i vy ho právě používáte. Balík Office 365, nebo po novém Microsoft 365, není jen Excel, Word, PowerPoint a Outlook. Je toho moc, a ne každý ví, jak si usnadnit život a dělat svou práci jednodušeji.
Proto bychom vám rádi pomohli a podělili se o tipy, jak Microsoft 365 využíváme my.