00:00
Představení hosta a motivace založit Mamdu
00:47
Osobní návrat po 10 měsících, dvojčata a bariéry práce z domova
01:38
Nevolila návrat do korporátu hned; těžké hledání jiné praxe
02:02
Vznik platformy Mamdu; databáze rodičů (5000 maminek, 2 tátové)
02:37
První use case: ad hoc marketing/grafika pro SME; piloty a návratnost klientů
04:01
Hodnotová nabídka: rychlost, kvalita a konkurenceschopná cena
04:47
Přísný výběr: min. 3 roky praxe, case study, portfolio, hovor; občasné odmítnutí
06:09
Rozšíření mimo marketing s pomocí expertek; administrativní náročnost
06:45
Tým ~10 žen (8 z databáze); projektová práce a přerod k větším úvazkům
08:15
Realita flexibility a výzkum: 10 000 rodičů, 93 % chce pracovat, jen polovina může
09:05
Kombinace home office a krátkých směn; příklad lékárnice
09:51
Částečné úvazky v ČR: z 6 % na 8,5 %; EU cca 17–18 %; kroky MPSV
10:27
Proč deficit: hlídání dětí, nedostatek míst ve školkách, slabá nabídka úvazků, normy
11:55
Dlouhá rodičovská jako výhoda, ale nutnost volby
12:13
Inspirace Skandinávie a Nizozemsko: garance míst, sdílení rodičovské, 70 % žen part-time
14:01
Spolupráce s MPSV a velkými firmami; společenské kampaně
14:55
„Škatulkování“ matek ve společnosti a potřeba individuální volby
15:11
Obavy firem (spolehlivost, nemocné dítě) a význam prvního pilotu
15:45
Jak přesvědčují korporace: data o potenciálu rodičů, nutnost vnitřního šampiona
17:25
Osobní nasazení; dopad na sebevědomí maminek (vyjednání platu)
18:21
Plány: říjnová kampaň o flexibilitě (4 firmy + 4 mámy; příběhy ve veřejném prostoru)
19:13
Dopady AI na marketingové role; hledání nové hodnoty práce rodičů
19:51
Závěrečné poděkování a rozloučení