Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody HOTCAST - Pavel Kuhn o inovacích, zákaznické zkušenosti a firemní kultuře

HOTCAST - Pavel Kuhn o inovacích, zákaznické zkušenosti a firemní kultuře

Obrázek epizody HOTCAST - Pavel Kuhn o inovacích, zákaznické zkušenosti a firemní kultuře

Poslechněte si podcast

25. 8. 2021

1 hod 20 min

O epizodě podcastu

Pavel Kuhn působil v minulosti na manažerských pozicích mj. ve Vodafone, SAZKAmobil nebo Home Credit, loni se pak stal posilou Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur. Pod její hlavičkou buduje mimo jiné svůj dříve založený startup Surfey, který pomáhá firmám online a offline se sběrem relevantní zpětné vazby od zákazníků.

V rozhovoru jsme s Pavlem probrali spoustu témat kolem inovací, zákaznické zkušenosti a firemní kultury:

  • proč doporučuje, aby si každý zkusil projít nějakým korporátem a jaké zkušenosti si odnést
  • co ho zavedlo do světa startupů a proč nevyšla služba Mobito
  • jak pomáhal v Home Creditu inovovat služby Mall Pay, Zonky a Rixo
  • na jaké problémy přichází zakladatelé startupů příliš pozdě
  • proč se firmy neobejdou bez včasné zpětné vazby od zákazníků
  • jaké důvody způsobují rozdílnou firemní kulturu a potíže při řízení změn
  • proč by měla být v centru firemní kultury zákaznická zkušenost (CX)
  • co způsobuje post-covid trauma ve firmách a proč je nejvyšší čas řešit budoucnost

HOT myšlenky a odkazy na zdroje zmíněné v Hotcastu najdete tady .

Pavel Kuhn působil v minulosti na manažerských pozicích mj. ve Vodafone, SAZKAmobil nebo Home Credit, loni se pak stal posilou Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur. Pod její hlavičkou buduje mimo jiné svůj dříve založený startup Surfey, který pomáhá firmám online a offline se sběrem relevantní zpětné vazby od zákazníků. V rozhovoru jsme s Pavlem probrali spoustu témat kolem inovací, zákaznické zkušenosti a firemní kultury:proč doporučuje, aby si každý zkusil projít nějakým korporátem a jaké zkušenosti si odnéstco ho zavedlo do světa startupů a proč nevyšla služba Mobitojak pomáhal v Home Creditu inovovat služby Mall Pay, Zonky a Rixona jaké problémy přichází zakladatelé startupů příliš pozděproč se firmy neobejdou bez včasné zpětné vazby od zákazníkůjaké důvody způsobují rozdílnou firemní kulturu a potíže při řízení změnproč by měla být v centru firemní kultury zákaznická zkušenost (CX)co způsobuje post-covid trauma ve firmách a proč je nejvyšší čas řešit budoucnostHOT myšlenky a odkazy na zdroje zmíněné v Hotcastu najdete tady.

Popis podcastu

Podcast, který vás provede světem umělé inteligence a jejího využití pro efektivnější a smysluplnější život. Moderátor Filip Dřímalka, přední odborník na technologické trendy a autor stejnojmenné knihy, v každém díle přináší praktické tipy a inspiraci, jak s pomocí AI:

  • Zvládnout více práce za kratší dobu
  • Identifikovat a využít nové příležitosti v měnícím se světě
  • Automatizovat rutinní úkoly a věnovat se tomu, co vás skutečně baví
  • Orientovat se v záplavě nových AI nástrojů a vybrat ty nejužitečnější
  • Nastavit si práci a život podle vlastních pravidel

Ať už jste technologický nadšenec nebo teprve objevujete možnosti AI, tento podcast vám ukáže cestu k "nepráci" - práci, která baví, dává smysl, a díky AI ji zvládnete efektivněji než kdykoli předtím.

Přihlaste se k odběru a získejte pravidelnou dávku inspirace pro budoucnost.