
O epizodě podcastu
Firmu převzal po otci náhle, bez přípravy. Dnes Jan Weisshäutel rozšiřuje sportovní značku Sprint do dalších zemí, diverzifikuje sortiment a říká, že k podnikání patří i práce s koučem a snižování závislosti na počasí.
Ve čtyřiadvaceti letech se Jan Weisshäutel znenadání ocitl v čele rodinné firmy Sprint. Jeho otec, zakladatel byznysu s hlubokými kořeny sahajícími až k dovozu norských lyžařských vosků v 50. letech, náhle zemřel. „Nešlo o plánované předání. Jen jsem se snažil, aby firma fungovala dál,“ vzpomíná Weisshäutel v rozhovoru pro FLOW. Dnes, po dvanácti letech, stojí Sprint na ročním obratu 270 milionů korun, působí v šesti zemích a meziročně roste o desítky procent.
Co dalšího v rozhovoru zazní:
* Proč se Sprint zcela odpoutal od závislosti na zimní sezoně.
* Jak vznikl první obchod výměnou vosků za jablonecké sklo.
* Proč se do výběru značek zapojují i osobní sympatie a ambasadoři.
* Jak si firma udržuje loajalitu zaměstnanců a proč je vyhledávaná i lidmi z korporátů.
* Jak Sprint definuje vlastní hodnoty: týmovost, kuráž, vytrvalost.
* Proč se dnes sport prolíná s módou – a co to znamená pro byznys.
* Jaké výhody a nástrahy má, když partneři vedou firmu společně.
Firmu převzal po otci náhle, bez přípravy. Dnes Jan Weisshäutel rozšiřuje sportovní značku Sprint do dalších zemí, diverzifikuje sortiment a říká, že k podnikání patří i práce s koučem a snižování závislosti na počasí.
Ve čtyřiadvaceti letech se Jan Weisshäutel znenadání ocitl v čele rodinné firmy Sprint. Jeho otec, zakladatel byznysu s hlubokými kořeny sahajícími až k dovozu norských lyžařských vosků v 50. letech, náhle zemřel. „Nešlo o plánované předání. Jen jsem se snažil, aby firma fungovala dál,“ vzpomíná Weisshäutel v rozhovoru pro FLOW. Dnes, po dvanácti letech, stojí Sprint na ročním obratu 270 milionů korun, působí v šesti zemích a meziročně roste o desítky procent.
Co dalšího v rozhovoru zazní:
* Proč se Sprint zcela odpoutal od závislosti na zimní sezoně.
* Jak vznikl první obchod výměnou vosků za jablonecké sklo.
* Proč se do výběru značek zapojují i osobní sympatie a ambasadoři.
* Jak si firma udržuje loajalitu zaměstnanců a proč je vyhledávaná i lidmi z korporátů.
* Jak Sprint definuje vlastní hodnoty: týmovost, kuráž, vytrvalost.
* Proč se dnes sport prolíná s módou – a co to znamená pro byznys.
* Jaké výhody a nástrahy má, když partneři vedou firmu společně.
Ve čtyřiadvaceti letech se Jan Weisshäutel znenadání ocitl v čele rodinné firmy Sprint. Jeho otec, zakladatel byznysu s hlubokými kořeny sahajícími až k dovozu norských lyžařských vosků v 50. letech, náhle zemřel. „Nešlo o plánované předání. Jen jsem se snažil, aby firma fungovala dál,“ vzpomíná Weisshäutel v rozhovoru pro FLOW. Dnes, po dvanácti letech, stojí Sprint na ročním obratu 270 milionů korun, působí v šesti zemích a meziročně roste o desítky procent.
Co dalšího v rozhovoru zazní:
* Proč se Sprint zcela odpoutal od závislosti na zimní sezoně.
* Jak vznikl první obchod výměnou vosků za jablonecké sklo.
* Proč se do výběru značek zapojují i osobní sympatie a ambasadoři.
* Jak si firma udržuje loajalitu zaměstnanců a proč je vyhledávaná i lidmi z korporátů.
* Jak Sprint definuje vlastní hodnoty: týmovost, kuráž, vytrvalost.
* Proč se dnes sport prolíná s módou – a co to znamená pro byznys.
* Jaké výhody a nástrahy má, když partneři vedou firmu společně.
Popis podcastu
Podcast a videopořad e15, ve kterém moderátorka Veronika Jonášová diskutuje s hosty na aktuální témata ze světa byznysu a publicistiky. Druhá část pořadu nesoucí název FLOW balance se zaměřuje na oblast zdraví, longevity, seberozvoje či odolnosti.
