Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Umění zvané učitelská profese

Poslechněte si podcast

8. 11. 2022

26 min

O epizodě podcastu

Zveme k poslechu dalšího podcastu Filozofické fakulty Ostravské univerzity, tentokrát na téma učitelská profese. Dá se na první pohled poznat dobrý učitel? „Být učitelem je možná více umění než profese,“ myslí si Miroslav Slowik, didaktik, hispanista a absolvent Filozofické fakulty a společně s moderátorem a didaktikem literatury v jedné osobě Martinem Tomáškem dále rozvíjí myšlenku, jakým způsobem by vysoké školy měly přemýšlet při přípravě budoucích učitelů. Jak mohou nejen univerzity, ale i střední školy vytvářet inspirativní a bezpečné prostředí pro jejich další rozvoj a jak mohou přispívat k inovacím ve výuce. Hosté hovoří o tom, proč se studenti učitelství nesmí bát otevřeně mluvit o faktorech, které je při studiu brzdí a odvádí od učitelské profese. Proč by se studenti měli aktivně podílet na své vlastní výuce už během studia a sami co nejvíce učit. Přejeme příjemný poslech.

Zveme k poslechu dalšího podcastu Filozofické fakulty Ostravské univerzity, tentokrát na téma učitelská profese. Dá se na první pohled poznat dobrý učitel? „Být učitelem je možná více umění než profese,“ myslí si Miroslav Slowik, didaktik, hispanista a absolvent Filozofické fakulty a společně s moderátorem a didaktikem literatury v jedné osobě Martinem Tomáškem dále rozvíjí myšlenku, jakým způsobem by vysoké školy měly přemýšlet při přípravě budoucích učitelů. Jak mohou nejen univerzity, ale i střední školy vytvářet inspirativní a bezpečné prostředí pro jejich další rozvoj a jak mohou přispívat k inovacím ve výuce. Hosté hovoří o tom, proč se studenti učitelství nesmí bát otevřeně mluvit o faktorech, které je při studiu brzdí a odvádí od učitelské profese. Proč by se studenti měli aktivně podílet na své vlastní výuce už během studia a sami co nejvíce učit. Přejeme příjemný poslech.

Popis podcastu

FForum je série podcastů, které nechávají proniknout do práce akademiček, akademiků, studentek a studentů Filozofické fakulty Ostravské univerzity. V rámci těchto podcastů seznamujeme posluchače s knižními novinkami, se zajímavými projekty, ale i s názory na aktuální či dlouhodobá společenská témata. Prostřednictvím audiozáznamů chceme zprostředkovat naše myšlenky i dění na fakultě všem, kteří mají zájem zjistit, co se děje za dveřmi FF OU...