Jaká témata se v sekci krátkých soutěžních filmů nejčastěji opakují? A co z aktuálního světového dění se propisuje do filmových námětů Kolik snímků se každý rok přihlásí? A odkud nejčastěji na festival přicházejí? Lze si vybrat takové téma filmu aby bylo jisté, že se na festival dostane? A jaká animační technika je na ústupu? Spoustu otázek zodpoví první ze čtyř dílů, které se zaměřují na festivalový soutěžní výběr (nejen) Anifilmu. O krátkých filmech s dramaturgyní Malvínou Balvínovou.
foto z filmu Beautiful Man (2023) Nicolase Keppense, který ve výběru soutěží
Jaká témata se v sekci krátkých soutěžních filmů nejčastěji opakují? A co z aktuálního světového dění se propisuje do filmových námětů Kolik snímků se každý rok přihlásí? A odkud nejčastěji na festival přicházejí? Lze si vybrat takové téma filmu aby bylo jisté, že se na festival dostane? A jaká animační technika je na ústupu? Spoustu otázek zodpoví první ze čtyř dílů, které se zaměřují na festivalový soutěžní výběr (nejen) Anifilmu. O krátkých filmech s dramaturgyní Malvínou Balvínovou.
foto z filmu Beautiful Man (2023) Nicolase Keppense, který ve výběru soutěží
FILM - ANIMACE- TEORIE
Obsah ze světa animovaného filmu. Rozhovory nejen s tvůrci, ale i producenty, scénáristy a všemi lidmi, co se v prostředí české animace pohybují. Mimo povídání o jejich vlastní práci se věnujeme i praktickým otázkám, použitým technologiím a postupům práce či úskalím reálného života animátora, mezi které patří spolupráce napříč obory, komunikace s klienty, financování atd. Fungujeme pod heslem “From animators to animators”.