
#58 exec talks: Adam Pýcha (CMO & E-commerce Director, Knihy Dobrovský) – Práce s komunitou, loajalita a cesta k miliardě

exec talks (e-commerce podcast)
Poslechněte si podcast
Dnes
1 hod 39 min
O epizodě podcastu
Adama Pýchu není třeba dlouze představovat. Už téměř deset let stojí za marketingem Knih Dobrovský, kde rozjel e-shop, budoval zákaznickou podporu a vytvořil jednu z největších knižních komunit u nás – Knižní závisláky. Dnes vede firmu k miliardovému obratu, rozšiřuje loajalitní program a ukazuje, že i v digitalizovaném světě má knižní byznys obrovský potenciál.
- Od prvních zákazníků na Messengeru k vedení e-commerce týmu
- Práce s daty a rozdíly mezi nepřihlášeným, přihlášeným a klubovým zákazníkem
- Jak dostat 80 % zákazníků do přihlášení a loajality
- Krize s přepočtem bodů a jak ji firma zvládla
- Proč firma nezvýhodňuje vlastní značky a staví vše na kvalitě sortimentu
- Kurátorský výběr předobjednávek a role zbožíznalství
- Knižní závisláci: 100 tisíc členů a neokopírovatelný model
- Jak komunita posílila brand i nakladatelské značky Dobrovského
- Obchodní model končících licencí: proč lze knihu koupit za 6 korun
- Neknižní sortiment jako strategická priorita růstu
- Omnichannel: 45 prodejen, třetina e-shopu přes osobní odběr, kardexy a automatizace skladu
- Cesta k miliardovému obratu a potenciál anglických knih i nových projektů
✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcast
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com
---
Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒
Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉 https://exec.shopsys.cz/ 👈
Adama Pýchu není třeba dlouze představovat. Už téměř deset let stojí za marketingem Knih Dobrovský, kde rozjel e-shop, budoval zákaznickou podporu a vytvořil jednu z největších knižních komunit u nás – Knižní závisláky. Dnes vede firmu k miliardovému obratu, rozšiřuje loajalitní program a ukazuje, že i v digitalizovaném světě má knižní byznys obrovský potenciál.
- Od prvních zákazníků na Messengeru k vedení e-commerce týmu
- Práce s daty a rozdíly mezi nepřihlášeným, přihlášeným a klubovým zákazníkem
- Jak dostat 80 % zákazníků do přihlášení a loajality
- Krize s přepočtem bodů a jak ji firma zvládla
- Proč firma nezvýhodňuje vlastní značky a staví vše na kvalitě sortimentu
- Kurátorský výběr předobjednávek a role zbožíznalství
- Knižní závisláci: 100 tisíc členů a neokopírovatelný model
- Jak komunita posílila brand i nakladatelské značky Dobrovského
- Obchodní model končících licencí: proč lze knihu koupit za 6 korun
- Neknižní sortiment jako strategická priorita růstu
- Omnichannel: 45 prodejen, síla osobního odběru, kardexy a automatizace skladu
- Cesta k miliardovému obratu a potenciál nových projektů
✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcast
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com
---
Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒
Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉 https://exec.shopsys.cz/ 👈
Popis podcastu
Podcast exec talks přináší e-commerce manažerům rozhovory se zajímavými a úspěšnými e-commerce osobnostmi. Podcast, stejně jako další exec obsah, pro vás vydává Shopsys – jednička ve tvorbě e-shopů na míru.