Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #36 exec talks partner: Lukáš Pítra – Co je CX, proč se týká i vaší firmy a jak malými změnami dosáhnout velkého zlepšení

#36 exec talks partner: Lukáš Pítra – Co je CX, proč se týká i vaší firmy a jak malými změnami dosáhnout velkého zlepšení

Obrázek epizody #36 exec talks partner: Lukáš Pítra – Co je CX, proč se týká i vaší firmy a jak malými změnami dosáhnout velkého zlepšení

Poslechněte si podcast

15. 1. 2025

1 hod 27 min

O epizodě podcastu

Lukáš Pítra je konzultant zákaznické zkušenosti. V byznysu působí už 17 let a s marketingem a zaměřením na zákazníka už pomohl více než stovce firem – od těch malých až po miliardové kolosy. Tématem naší diskuze je CX. Nejdříve odhalujeme, co tohle zaklínadlo vlastně znamená, a potom si s Lukášem společně procházíme proces zavedení CX ve velkém e-shopu.Témata rozhovoru:Co je CX a proč je klíčová pro úspěch v e-commerceJak emoce ovlivňují většinu nákupůKde se nejčastěji míjí realita zákaznické cesty s očekáváním e-shopu6 akčních kroků, jak zlepšit zákaznickou zkušenost – od analýzy dat až po měření výsledkůÚspěšné příklady CX: inspirace od firem, které to dělají dobřeČasté chyby e-shopů a kolik za ně zaplatíMalé změny v detailech produktů, košíku nebo komunikaci mohou mít velký dopadJak měřit spokojenost zákazníků a proč NPS nestačíJak zapojit i zaměstnance a vytvořit firemní kulturu zaměřenou na zákazníkyProč je důležité CX neustále revidovat a přizpůsobovat trhu✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- EXEC Talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Lukáš Pítra je konzultant zákaznické zkušenosti. V byznysu působí už 17 let a s marketingem a zaměřením na zákazníka už pomohl více než stovce firem – od těch malých až po miliardové kolosy. Tématem naší diskuze je CX. Nejdříve odhalujeme, co tohle zaklínadlo vlastně znamená, a potom si s Lukášem společně procházíme proces zavedení CX ve velkém e-shopu.Témata rozhovoru:Co je CX a proč je klíčová pro úspěch v e-commerceJak emoce ovlivňují většinu nákupůKde se nejčastěji míjí realita zákaznické cesty s očekáváním e-shopu6 akčních kroků, jak zlepšit zákaznickou zkušenost – od analýzy dat až po měření výsledkůÚspěšné příklady CX: inspirace od firem, které to dělají dobřeČasté chyby e-shopů a kolik za ně zaplatíMalé změny v detailech produktů, košíku nebo komunikaci mohou mít velký dopadJak měřit spokojenost zákazníků a proč NPS nestačíJak zapojit i zaměstnance a vytvořit firemní kulturu zaměřenou na zákazníkyProč je důležité CX neustále revidovat a přizpůsobovat trhu✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈

Popis podcastu

Podcast exec talks přináší e-commerce manažerům rozhovory se zajímavými a úspěšnými e-commerce osobnostmi. Podcast, stejně jako další exec obsah, pro vás vydává Shopsys – jednička ve tvorbě e-shopů na míru.