
(❓ Na dotaz) Roman Ochodek a Pepa Kočica z Optomy: disruptor a motorkář bez motorky

Nový díl eDéčko podcastu tentokrát se zástupci značky Optoma, Romanem Ochodkem (Acount manažer pro Česko a Slovensko) a Pepou Kočicou (Regionální manažer pro východní Evropu). Probrali jsme, proč jsou displeje a projektory značky Optoma tolik oblíbené, jejich klíčové vlastnosti i jejich porovnání. Je lepší interaktivní projektor nebo interaktivní displej? /natočeno 2.3.2023/ Jaký vztah mezi sebou kluci mají? Jaká byla jejich cesta do Optomy? Jak vypadá jejich typický zákazník? Proč je Optoma, tak oblíbená? Je on-site servis opravdu tak jednoduchý a vyplatí se? Jaké je procento reklamací u displejů? Jaké jsou 3 klíčové funkce displejů? Jak si vedou displeje Optoma na trhu? Je jejich klíč k úspěchu starost o své klienty? Jaký produkt doporučují pro domácí použití? Jaké potřeby mohu mít boháči? Plánuje se nějaké setkání pro partnery? Tráví kluci spolu čas i mimo práci? Byl nějaký kritický moment mezi nimi? Proč je Pepa motorkář bez motorky?