
Dvojitý Pitstop: O marketingu F1 s Tomášem Houskou

O epizodě podcastu
Tomáš Houska je manažer digitálních médií Českého olympijského výboru. Lukáš si s ním povídal o specifikách sportovního marketingu a samozřejmě o tom, jak změna v komunikaci pomohla Formuli 1 stát se z chátrající značky globálním kolosem, který známe dnes.
Tomáš Houska je manažer digitálních médií Českého olympijského výboru. Lukáš si s ním povídal o specifikách sportovního marketingu a samozřejmě o tom, jak změna v komunikaci pomohla Formuli 1 stát se z chátrající značky globálním kolosem, který známe dnes.
Popis podcastu
Mluvíme o rychlých autech jezdících dokola. Rozbory závodů Formule 1 a WEC s humorem a nadhledem. Nová epizoda vždy po závodě a když ve světě F1 vybuchne nějaká bomba.