
Dopravní podcast (40): Jak se opravují tramvajové tratě v Rusku

O epizodě podcastu
40. díl Dopravního podcastu přináší další vylepšení. Kromě možnosti poslechu v aplikaci Spotify , najdete podcasty nově i v aplikaci Podcasty Google .
Dopravní podnik hl. m. Prahy připustil možnost předání některých linek soukromým dopravcům. O nabídkách soukromých dopravců zajistit provoz linek MHD jste jako první slyšeli v minulém Dopravním podcastu.
Některé linky změní od prosince své dopravce . Dotkne se to i Romanovi linky 209, kterou si oblíbil. Jak na to zareagoval? Kdo převezme linku 209? Stenbus bude jezdit nově linku 240.
Vedení Prahy rozhodlo nechat zavřenou Malou Stranu a Smetanovou nábřeží pro automobilovou dopravu až do 17. listopadu. Jenže možná zůstanou tyto oblasti zavřené trvale a zůstane jen provoz tramvají. Co si tom myslí Ondra a Roman? Každý hájí jiné opatření. Tipnete si, jak se k tomu kdo staví?
V Rostově na Donu mají originální způsob , jak opravovat komunikaci s tramvajovou tratí. Při asfaltování "zalili" pracovníci i tramvajový "žlábek". Nad fotkou, která koluje internetem, vzpomíná Ondřej na svou letní návštěvu Rostova, kdy viděl tuto "technologickou" novinkou živě v době, kdy trať ještě nebyla v celé délce dokončena.
V listopadu se koná oblíbený veletrh Czechbus , na kterém nesmíte chybět. Na co se těšíme? Jaké máme nápady pro další ročníky? Plánujeme také speciální díl podcastu přímo z veletrhu.
České dráhy mají titul Nejdůvěryhodnější značka. Bohužel někteří jejich pracovníci pověst firmě kazí. Třeba neochotná paní pokladní z Holešovic, která odmítla řešit zapomenutý kufr ve vlaku jedné starší cestující. Jak to celé dopadlo?
Do konce roku mají být hotové "polotovary" tramvají T2 pro retrolinku 23 . Každý vůz bude trošku jiný. Roman v podcastu vysvětluje budoucí rozdíly mezi oběma vozy. Zároveň zavzpomínal, jak se chová firma Ekova navenek.
Dopravní podcast od roku 2015 natáčí Ondřej Matěj Hrubeš (šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz ) a Roman Hloch (jeden se základních členů stránky Tramvaje v České republice )
40. díl Dopravního podcastu přináší další vylepšení. Kromě možnosti poslechu v aplikaci Spotify , najdete podcasty nově i v aplikaci Podcasty Google .
Dopravní podnik hl. m. Prahy připustil možnost předání některých linek soukromým dopravcům. O nabídkách soukromých dopravců zajistit provoz linek MHD jste jako první slyšeli v minulém Dopravním podcastu.
Některé linky změní od prosince své dopravce . Dotkne se to i Romanovi linky 209, kterou si oblíbil. Jak na to zareagoval? Kdo převezme linku 209? Stenbus bude jezdit nově linku 240.
Vedení Prahy rozhodlo nechat zavřenou Malou Stranu a Smetanovou nábřeží pro automobilovou dopravu až do 17. listopadu. Jenže možná zůstanou tyto oblasti zavřené trvale a zůstane jen provoz tramvají. Co si tom myslí Ondra a Roman? Každý hájí jiné opatření. Tipnete si, jak se k tomu kdo staví?
V Rostově na Donu mají originální způsob , jak opravovat komunikaci s tramvajovou tratí. Při asfaltování "zalili" pracovníci i tramvajový "žlábek". Nad fotkou, která koluje internetem, vzpomíná Ondřej na svou letní návštěvu Rostova, kdy viděl tuto "technologickou" novinkou živě v době, kdy trať ještě nebyla v celé délce dokončena.
V listopadu se koná oblíbený veletrh Czechbus , na kterém nesmíte chybět. Na co se těšíme? Jaké máme nápady pro další ročníky? Plánujeme také speciální díl podcastu přímo z veletrhu.
České dráhy mají titul Nejdůvěryhodnější značka. Bohužel někteří jejich pracovníci pověst firmě kazí. Třeba neochotná paní pokladní z Holešovic, která odmítla řešit zapomenutý kufr ve vlaku jedné starší cestující. Jak to celé dopadlo?
Do konce roku mají být hotové "polotovary" tramvají T2 pro retrolinku 23 . Každý vůz bude trošku jiný. Roman v podcastu vysvětluje budoucí rozdíly mezi oběma vozy. Zároveň zavzpomínal, jak se chová firma Ekova navenek.
Dopravní podcast od roku 2015 natáčí Ondřej Matěj Hrubeš (šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz ) a Roman Hloch (jeden se základních členů stránky Tramvaje v České republice )
Popis podcastu
Dopravní podcast o městské dopravě natáčí Ondřej Matěj Hrubeš od roku 2015 a do vybraných epizod si zve hosty, kteří se zabývají dopravou ve městech. V roce 2022 se přidal Podcast dopravní 6 o dopravě v Praze 6. Najdete tady také komentáře pro rozhlas.