
#041 Juraj Harkabuzík — AI je pro zákaznickou péči jako stvořená

O epizodě podcastu
Jestli existuje oblast, kde AI umí opravdu efektivně šetřit čas, energii a náklady, je to zákaznická péče. V čem je AI lepší než zaměstnanec a v čem naopak stále tahá za kratší konec? O nutnosti kvalitního systému pro zákaznickou péči jsme na letošním Reshoperu mluvili s Jurajem Harkabuzíkem, CEO MediaCall. Tvůrci podcastu jsou: SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
Jestli existuje oblast, kde AI umí opravdu efektivně šetřit čas , energii a náklady, je to zákaznická péče. V čem je AI lepší než zaměstnanec a v čem naopak stále tahá za kratší konec? O nutnosti kvalitního systému pro zákaznickou péči jsme na letošním Reshoperu mluvili s Jurajem Harkabuzíkem , CEO MediaCall.
Tvůrci podcastu jsou:
-
SmartEmailing : chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
- Czech On-line Expo : největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
- Pracovna : multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
Popis podcastu
Posuňte své podnikání či e-shop na novou úroveň! Podcast o digitálním marketingu s odborníky na slovo vzatými, známými i méně známými, kteří ale mají rozhodně co předat.
Tento podcast je vaším průvodcem digitálním světem, kde objevíte nové perspektivy, naberete inspiraci i vědomosti a zaznamenáte všechny trendy i novinky z oboru. Rozhovory s vtipem sobě vlastním provází Vendula Pokorná, redaktorka České televize, a Ondřej Ratajský, lídr marketingu firmy SmartEmailing, která stojí za organizací Czech On-line Expo, největšího českého e-commerce veletrhu.