Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět

Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět

Obrázek epizody Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět

Poslechněte si podcast

15. 7. 2024

27 min

O epizodě podcastu

„Maturitu z informatiky rozdělujeme na praktickou a teoretickou část. Přitom největší část tvoří programovací otázky. Žáci se přesto maturitě z informatiky nevyhýbají a díky rozvoji technologií je jim stále blíže. Já jako učitel se snažím ukázat cesty. Jsou žáci, kteří mě přerostli a já netuším, co na tom počítači dělají. Máme zde celou řadu studentů, kteří si informatikou vydělávají už na střední škole,“ říká gymnaziální učitel informatiky Miroslav Kotlas. Další díl Škola DIGI IN ale není jen o maturitách, bavíme také se o možnostech využití celoškolských programů pro obecnou výuku a organizaci studia nebo o možnostech grafických programů ve výuce.#myjsmenpi #myjsmedigi #npodigi #digitalnikompetence #novainformatika #vyukainformatiky

„Maturitu z informatiky rozdělujeme na praktickou a teoretickou část. Přitom největší část tvoří programovací otázky. Žáci se přesto maturitě z informatiky nevyhýbají a díky rozvoji technologií je jim stále blíže. Já jako učitel se snažím ukázat cesty. Jsou žáci, kteří mě přerostli a já netuším, co na tom počítači dělají. Máme zde celou řadu studentů, kteří si informatikou vydělávají už na střední škole,“ říká gymnaziální učitel informatiky Miroslav Kotlas.
Další díl Škola DIGI IN ale není jen o maturitách, bavíme také se o možnostech využití celoškolských programů pro obecnou výuku a organizaci studia nebo o možnostech grafických programů ve výuce.

#myjsmenpi #myjsmedigi #npodigi #digitalnikompetence #novainformatika #vyukainformatiky

Popis podcastu

Podcast Národního pedagogického institutu ČR věnovaný inspiracím k rozvíjení digitálních kompetencí žáků napříč předměty a do výuky nové informatiky.