
Dan Lessner (2. díl): Nevím, proč by děti měly být známkovány. Škola má připravovat pro život, ne pro práci

O epizodě podcastu
S přechodem na novou informatiku musíte opatrně a pomalu. Hlavně komunikovat s žáky změnu obsahu předmětu. Může to trvat i pololetí. Chci, aby děti něco uměly, známky jsou zbytečné a demotivační, říká předseda Jednoty školských informatiků Dan Lessner.
„S přechodem na novou informatiku musíte opatrně a pomalu. Hlavně komunikovat s žáky změnu obsahu předmětu. Může to trvat i pololetí. Chci, aby děti něco uměly, známky jsou zbytečné a demotivační,“ říká předseda Jednoty školských informatiků Dan Lessner.
Popis podcastu
Podcast Národního pedagogického institutu ČR věnovaný inspiracím k rozvíjení digitálních kompetencí žáků napříč předměty a do výuky nové informatiky.