Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Dan Lessner (2. díl): Nevím, proč by děti měly být známkovány. Škola má připravovat pro život, ne pro práci

Dan Lessner (2. díl): Nevím, proč by děti měly být známkovány. Škola má připravovat pro život, ne pro práci

Obrázek epizody Dan Lessner (2. díl): Nevím, proč by děti měly být známkovány. Škola má připravovat pro život, ne pro práci

Poslechněte si podcast

10. 11. 2022

21 min

O epizodě podcastu

S přechodem na novou informatiku musíte opatrně a pomalu. Hlavně komunikovat s žáky změnu obsahu předmětu. Může to trvat i pololetí. Chci, aby děti něco uměly, známky jsou zbytečné a demotivační, říká předseda Jednoty školských informatiků Dan Lessner.
„S přechodem na novou informatiku musíte opatrně a pomalu. Hlavně komunikovat s žáky změnu obsahu předmětu. Může to trvat i pololetí. Chci, aby děti něco uměly, známky jsou zbytečné a demotivační,“ říká předseda Jednoty školských informatiků Dan Lessner.

Popis podcastu

Podcast Národního pedagogického institutu ČR věnovaný inspiracím k rozvíjení digitálních kompetencí žáků napříč předměty a do výuky nové informatiky.