Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Baruš Jeřábková (1.díl VV): Na výtvarce jsme s žáky dělali obal k Babičce

Baruš Jeřábková (1.díl VV): Na výtvarce jsme s žáky dělali obal k Babičce

Obrázek epizody Baruš Jeřábková (1.díl VV): Na výtvarce jsme s žáky dělali obal k Babičce

Poslechněte si podcast

23. 6. 2023

20 min

O epizodě podcastu

Baruš Jeřábková je umělkyně a lektorka, která ve výtvarné výchově kreativně pracuje s technologiemi a učí to i další pedagogy. Cílem ve výtvarce by podle ní mělo být rozvíjení estetického cítění, ale i praktická příprava pro život včetně možnosti vlastního sebevyjádření. „Technologie nám k tomu pomáhají,“ říká.  S úpravou fotek lze začít už na prvním stupni ZŠ se stop motion fotografiemi. Například v aplikaci Stop Motion Studio. Pro inspiraci doporučuje videa od OK Go – a v podcastu DIGI IN zmiňuje i řadu dalších nástrojů.

Další doporučené aplikace: Gravit Designer, Vectornaor, Photopea, Kleki, Canva a OrgPad k vytváření myšlenkových map.


Baruš Jeřábková je umělkyně a lektorka, která ve výtvarné výchově kreativně pracuje s technologiemi a učí to i další pedagogy. Cílem ve výtvarce by podle ní mělo být rozvíjení estetického cítění, ale i praktická příprava pro život včetně možnosti vlastního sebevyjádření. „Technologie nám k tomu pomáhají,“ říká. S úpravou fotek lze začít už na prvním stupni ZŠ se stop motion fotografiemi. Například v aplikaci Stop Motion Studio. Pro inspiraci doporučuje videa od OK Go – a v podcastu DIGI IN zmiňuje i řadu dalších nástrojů.

Další doporučené aplikace: Gravit Designer, Vectornaor, Photopea, Kleki, Canva a OrgPad k vytváření myšlenkových map.


Popis podcastu

Podcast Národního pedagogického institutu ČR věnovaný inspiracím k rozvíjení digitálních kompetencí žáků napříč předměty a do výuky nové informatiky.